Excursie la rezervorul din Nugush

pe o excursie cu barca împreună cu soțul ei

Pot spune că sunt un călător, cel mai probabil nu. Nu, desigur, îmi place să vizitez locuri noi, să descopăr ceva interesant. Dar nu este pur și simplu suficient timp: munca, familia, și așa mai departe ... Dar o zi, a fost vara trecută, prietenii mei au decis să pună capăt acestei și a invitat pe soțul meu să ia o călătorie fascinantă la rezervorul Nugush. Odihneste planificate pentru sălbatici, și privind taxele, nu avem prea mult timp, așa că, luând un cort, saci, unele ustensile și unele dintre dispozițiile de dormit, ne-am așezat în mașină și a lovit la drum.

Ne mutăm în regiunea Orenburg și pentru a ajunge în locul prețios pe care trebuia să-l depășim cam patru sute de kilometri. Nu foarte mult, astfel încât călătoria nu ne-a obosit, noi am fost în așteptarea restului. După ce a ajuns la Bashkiria, a rămas aproximativ la jumătate. Ceea ce mi-a prins ochiul a fost atitudinea uimitoare a oamenilor locali față de natură. Aproape la fiecare cinci kilometri am întâlnit postere cu apelul "Aveți grijă de pădure!", Pe lângă pavilioane pentru recreere, în mod necesar echipate cu urne. Chiar și așezările mici arătau foarte bine, oriunde era ordine! Ce pot spune, de exemplu, în regiunea noastră nu veți găsi un gard frumos de-a lungul perimetrului întregului sat. Dar mai aproape de punct.

Pentru cel mai bogat Nugush se află pe teritoriul parcului național cu același nume "Bashkiria", mai precis în partea de nord. Teritoriul este acoperit de munți mici, care se îneacă în pădure. O priveliște cu adevărat fascinantă pentru un om obișnuit cu peisajele de stepă. Am condus și am admirat această frumusețe, iar apoi privirea noastră a deschis priveliștea perlei din rezervă - rezervorul Nugush. Oh, cât de frumos a fost, imediat a devenit clar că nu suntem aici pentru nimic. Și cu cât ne apropiem mai mult, cu atât mai multă încredere în asta.

Da, am uitat să spun, călătoria noastră a început vineri dimineața, iar la prânz am fost la locul ei. Aceasta a fost o decizie fundamentală, deoarece, dacă am sosit vineri seara sau sâmbătă, pur și simplu n-ar fi altundeva să ne găzduim.

Apropo, este posibil să se odihnească diferit pe Nugush. Aici, în centrele dvs. de servicii și de recreere, și campingurile personale pentru 5-10 persoane cu casa lor, baie, foișor și grătar. Și puteți și sălbatici: puneți un cort și bucurați-vă de vacanță. Cu toate acestea, zona taberei de corturi este împărțită într-o zonă plătită și împărțită. În acesta din urmă nu există fundul nisipos, mai ales nu urmați puritatea, nu există divertisment. La intrarea în zona plătită, a trebuit să plătim o mică taxă pentru fiecare mașină și, de asemenea, să cumpărăm un pachet de lemn de foc. Nu am avut timp să ne ocupăm de acest lucru la domiciliu și este interzis să tăiem copacii pe amplasament - pe de altă parte, teritoriul parcului național.

Și astfel, ne-am oprit în zona plătită, am pus corturi și am început să gătesc kebaburile shish (am avut grija de carne și de gratar acasă). Cu toate acestea, toate acestea ar putea fi achiziționate într-un sat din apropiere, numit din nou Nugush, dar prețul ar fi mai mare.

Între timp, oamenii au sosit, în timp ce geografia locurilor din care proveneau turiștii era foarte vastă, ceea ce putea fi apreciat de numărul regiunilor din mașini. Am venit cu autobuze întregi. Când numărul de turiști a ajuns la un anumit număr, trecerea la zona plătită a fost închisă. În cazul nostru, acest lucru sa întâmplat sâmbătă la ora 11 dimineața.

În această vacanță se odihnea din punct de vedere cultural, urmată îndeaproape de poliție, care se deplasează cu bărci, ceea ce asigura mobilitatea. Sunete de chitară au fost auzite peste tot - într-un cuvânt, dragoste! Noaptea, toată lumea sa apropiat de focuri, iar comunicarea a continuat!

În același timp, în principiu, malul Nugusha a fost transformat într-un regat viu. Cel puțin ne-am deschis ochii nu mai devreme de ora 10.

Merită să vorbești separat despre joacele cu apă. Să mă îmbăiești aici e minunată. Apa este caldă, curată și într-o zi fierbinte, ce mai este nevoie. Slavă Domnului, vremea zâmbea cu un soare strălucitor și un cer fără cer.

Excursie la rezervorul din Nugush

P azvlecheny aici, sincer, suficient: ea bărci, și catamarane, banana, ski jet, excursii cu barca teplohodike, urca munți, există o oportunitate de a adera și la navigatie. Pe țărm există multe dane și coborâri echipate în apă. Oamenii de odihnă folosesc toate aceste lucruri în mod activ, de asemenea, nu am rămas în rezervă. Am fost deosebit de impresionat turul de apă: numai dacă am fost capabili de a evalua gradul de rezervor, pentru a vedea toate frumusetea Nugush, se bucura de peisaj montan.

Și cât de frumos este apusul soarelui! Când soarele se reflectă pe apă. Până acum, toate aceste impresii sunt vii în memoria mea.

apusul pe Nugush

Am mers să mergem duminică dimineața, pentru că înainte de săptămâna de lucru, trebuie să vă adunați gândurile și să vă respirați. Dar, cum n-am vrut să ne despărțim de Nugush! Știți doar. Compania noastră onestă a jurat să călătorească aici în fiecare vară, în timp ce ne ținem promisiunea și dorim să-i sfătuim pe toți să vină la Nugush, nu veți regreta!

Urmați călătoria prin Vkontakte:

5 comentarii la «O excursie la rezervorul din Nugush. Recenzii. Foto. "

Multumesc pentru articol. tocmai sa întors de la Kazan (fost acolo prea sălbatici) .. și următorul week-end merg la lac Nugush ... sper să găsească un loc unde pot fi cazați în două corturi ... și vom conduce vineri seară de la Orenburg ...

Cât de mult ar trebui să iau cu mine să mă odihnesc?