Lopata "udoy" - pescuit

La începutul primăverii am avut noroc să merg în pescuit în regiunea Voronej. Pescarii cunoscuți au fost invitați să pescuiască în apele râului Savala, în traducerea din Turkic numele lor înseamnă "apă curată". Obiectul pescuitului a fost un stiuca.

Am acceptat oferta. Colecția a fost rapidă, deoarece nu aveam nici o unelte. Toată pregătirea a căzut pe umerii organizatorilor pescuitului promis. A trebuit să găsesc haine confortabile, să fac ceai fierbinte și să pregătească sandwich-uri pentru întreaga companie pentru un mic dejun împreună. Dimineata dimineata, prietenii mei s-au oprit si noi, pe un UAZ cu o remorca si o barca s-au grabit la locurile de pescuit dreapta.

După ce au ajuns acolo, au început să se descarce. Vremea a fost inofensivă în acea zi, iar soarele strălucea, astfel încât apă rece, încălzită de sus și până la cea mai turbulentă adâncime, putea fi văzută. După ce am coborât barca până la apă, punându-ne înăuntru, ne-am dus pe cursul stabilit. Sincer, în aceste locuri am fost prima dată.

Părăsind albia, am ancorat imediat la marginea trestiei, unde am văzut apariția unui coridor de coridor destul de larg, dar destul de lung. "Aceasta este mlaștina Barsky", a spus un pescar local experimentat cu experiență Alexei Fyodorovich. El a fost organizatorul pescuitului nostru. A fost greu să numim mlaștina, deoarece adâncimea este destul de mare și apa este curată. Numai ghearele și tufișurile mici pe o parte și stufurile dense pe cealaltă au dat apelor de apă rece un aspect mistuitor.

Ancorarea, am pregatit spinning-urile si am inceput sa incercam sa batem. Spinningul era echipat cu o panglică, cu momeli moderne de jig și cu vrăjitori, dar simțul acestei zile era doar din momeli de argint. Dupa cateva turnuri, am decis asupra profunzimii si modului de a posta. Rezultatul a fost impresionant! Majoritatea prădătoarelor pe care le-am prins erau cu caviar. Se pare că primăvara timpurie este momentul producerii icrelor. Alexei Fyodorovici a pus deoparte panglica de pion pe care am prins-o separat și am luat o pahar de email din rucsac.

- O să-l curățați? - a cerut lui Serghei Alexei Fedorovici să nu-și întoarcă capul în direcția lui, continuând să pescuiască un alt trofeu de spinning.

- Nu, vreau să pescui "lapte", - a răspuns Alexei Fedorovici, începând de lucru. Lapte a început. Întregul proces a trecut destul de repede. Luând știucul în mâna dreaptă, a pus-o pe genunchi, cu mâna stângă scoțând un cuțit subțire ca un șurub și făcând o incizie internă a oviductului. Caviarul a fost imediat turnat într-o ceașcă. De la mângâierea burta de la cap până la coada caviarului de pește cu un flux neted de culoare auriu-auriu "predat" la ultima picătură. În acest fel, am colectat o ceașcă completă de caviar de știuleți proaspeți. Peștele golite au fost eliberate într-un iaz unde au dispărut cu ușurință. Am mâncat pescuitul pentru distracție și am prins pește și am primit un nectar "nada".

FISH OF COSME poate fi periculos!

În Rusia, "caviarul de comerț" de la stiuca a fost evaluat deasupra sturionului. Și acum această gustare este iubită de mulți. Cu toate acestea, caviarul de șobolan proaspăt sau ușor sărat poate provoca infectarea cu Helminth a Diphyllobothrium și poate provoca o boală intestinală severă a difilobotrizei, care nu este ușor de tratat. Cea mai ușoară modalitate de decontaminare este pasteurizarea, adică tratamentul termic. Am aruncati caviarul pe o sita (o sapa mica), fara filme, bateti-le cu o furculita, udand cu apa clocotita (o puteti trece printr-o masina de tocat). Se prepară saramură (50-70 g sare pentru 1 litru de apă), se aduce la fierbere, se răcește până la 60-70 grade și se umple cavitatea timp de 20 de minute. Apoi, deplasați-vă printr-o sită sau tifon, amestecați-l cu o lingură de lemn și puneți-l în frigider. Înainte de a servi, umplem caviarul cu ulei de legume (unt), piper măcinat și ceapă verde tăiată (usturoi). Deși mulți preferă gustul natural. Acest caviar este păstrat în frigider pentru nu mai mult de 2-3 zile. Desigur, caviarul se poate prăji simplu într-o tigaie, aruncându-l în uleiul vegetal fierbinte și sărind la gust.

CĂLĂTORIE PE TEMA

La recepția la medic:
- Felicitări, aveți o viață nouă în interiorul vostru.
- Doctore, dar eu sunt un om!
- Un fel de helminth la fel.

• Călăriți prin patul râului
  • Lupii: o ambuscadă la mansardă
  • Reeditează permisul de conducere și permisul pentru arme
  • Vânătorii cu experiență vor fi atrasi de examen privind limita de vânătoare
  • Arme civile și mentalitate caucaziană
  • În dreptul de posesie a armelor de foc
  • Rosgvardia va lua proprietatea asupra armelor pneumatice cu putere redusă
  • Istoria cărții roșii Lynx și guvernatorul de neatins
  • Este necesar să returnați cei descuși de oameni
  • Rosgvardia merge la oameni
  • Rosgvardia întărește răspunderea proprietarilor de arme
  • Amintirea vânătorii de primăvară
  • Vânătoare de vacanță pe terenul Tula
  • Răspundeți lucrătorilor de licențiere specializați pentru aplicarea unui cetățean