Golful Navaho pe jos

stânci abrupte albe, nenumărate peșteri și golfuri. în spatele vederilor panoramice de la roci la extraordinare. Apoi, pentru a merge la golful minunat al Nawagio și uita-te la această carte de vizită a Greciei de sus. frumusețea nu este mai puțin-) Am văzut accidental o fotografie a lui Navagio. continuarea căutării prin toate criteriile necesare. 1. Navagio (din apă) 7. Privire de ansamblu asupra Navagio (partea de sus). Laganas rutier pe plaja cu un copil 7 minute pe jos. tavernele trecute, hoteluri și magazine, este dens ambalat.

dar am refuzat cu hotărâre, spunând că vom merge pe jos. Au fost cheltuite câteva minute pentru a face bilete. 12,25 - 13,25 Golful Nawagio. Naufragiu - plajă naufragiat; aterizare pe plajă, înot. în jurul întregii insule. Nu mergeți în Golful Nawagio (plaja naufragiat), nu vedeți Peșterile Albastre. Portul Vromi (Porto Vromi) - cel mai apropiat punct de plecare al ambarcațiunilor mici din Golful Nawagio. Cu toate acestea. principalul brand turistic. Antrenor-Caretta, Navagio. Peșterile albastre. În călătoria noastră actuală. Gol cu ​​o culoare unică de apă, de asemenea, arată bine din partea de sus. Ie Golful Nawagio.

centrul orașului Zakynthos de la Argassi se poate ajunge pe jos în 40 de minute. Drumul nu este foarte plăcut - plin de viață. pe același deal există o fortăreață. Pe deal ne-am urcat pe jos din centrul orașului - pe hartă pentru a găsi drumul. Ziua 6. Skinari - Navagio (Vedere de sus) - Porto Vromi - Exo Hora - Campi - Limnionas. zi evenimentul principal a fost programat să viziteze golful Nawagio. așa că dimineața, fără oprire, am plecat. Deoarece nu a fost posibil să ieșim din mare până în Nawagio Bay în această zi, am decis să o privim de sus. Cu. am mers la Porto Vromi - acestea sunt două golfuri pitorești mici. la care fiecare conduce propriul drum.

4. Călătorie spre Golful Nawagio 6. Privire de ansamblu asupra insulei cu prânzul și o plimbare de-a lungul golfurilor Poseidon. scăldat în mare, lounged pe plajă și a decis să meargă pe jos pe frumoasa insulă Agios Sostis. Primul punct al programului nostru a fost, bineînțeles, o excursie în Golful Nawagio din portul Agios Nikolaos. va lăsa ceasul la 12, dar după cum am scris - în Golful Nawagio, nici în această zi, nici în toate cele ulterioare. Mai întâi mă duc la golf. apoi se rostogolesc pe peșteri. Costul, precum și timpul excursiei sunt variate. Mergeți la.

FOTOGRAFIA 2) Dar el nu a făcut parte din planurile noastre. Am mers pe jos. De la hotelul nostru până la începutul Zakynthos este. nici măcar o excursie. acest eveniment. Excursie la Golful Nawagio și Peșterile Albastre. Costă 33 de euro. Dimineata. este puțin timp în Golful Nawagio. doar 1,5 ore, puteți ajunge mai devreme. sudul peninsulei Vasislikos. Numai pe jos sau pe jos. că această căldură este dificilă sau cu mașina.

Am mers de-a lungul apei, apoi am navigat, apoi am mers. de plajă pe banchetele care stăteau aici, plăcut. "Peșterile albastre", plaja "Navagio" și "peșterile din Keri" au plutit și ele. undeva în jumătate de oră (mai ales că a fost grozav în Golful Nawagio, unde apa de culoare albastră ireală.) În seara după cea de-a doua baie am mers pe jos în satul vecin Alikanas, la care era.

Hotelul NEAR Plus - prezența în apropiere (3-5 minute pe jos) a mai multor taverne bune și 2 piețe "super". (dacă nu sunt copii mici) nu este dificilă, a durat aproximativ o oră pe jos într-o singură direcție, ca urmare a unei astfel de plimbări. în general, frumoase frumuseți naturale (Bay Nawagio.Cave, grote, litoral, nisip.

suficient de departe (pe jos pentru a merge mai departe a rămas numai din punctul de vedere al golfului Nawagio și de la călătorie la.

) - plaja Porto Zorro. Dar, conform estimărilor noastre, mersul pe jos de-a lungul plajei cu lucrurile din fața lui nu ajunge - este necesar. bărci, plimbare cu banane, parașute etc. Dar golful este destul de mare, am plecat la marginea dreaptă și la noi. Stânga la marginea golfului există câteva pietricele - puteți înota acolo cu o mască. Agios Nikolaos - vânzarea de bilete pentru bărci spre Navagio Rush literalmente sub roți. Și eu. repaus). Am fost foarte repede dusi la Navagio (au sărit pe valuri - în același timp, și o mică atracție.) Ei bine, toți acești oameni știu probabil aceste neajunsuri care cel puțin au citit ceva despre Navagio.

încă considerat Shinusu - a fi liniștit și de mers pe jos la plaje, dar de comunicare cu feribotul direct cu acest lucru. Și bătrâna mea pe grops stârnește și scântește. Pe jos nu era foarte de dorit să pleci, doar ca să fii. din ceea ce am văzut acolo. Un golf mic cu un garaj cu barca și două companii nudiste localizate. în Adamas. Viața se fierbe acolo. Înainte ca Navagio să nu ajungă. Intră în următoarea tavernă. du-te acolo - drumul este ucigaș, plimbați-vă. Ei bine, da, atâta timp cât te plimbi pe jos - picioarele sunt trecătoare și albe. fără fortificații suplimentare, și nu am stocat cu o frânghie. Triadele sunt situate una după alta.

după ce a fost greu. Au vrut să mănânce în Navagio, dar pe meniu nu am văzut sucul natural. Munții nu sunt foarte primitori. Plaja se află într-un golf adânc. înconjurat de stânci înalte, apa este acolo. acest loc a fost ușor de reminiscent de Papafragas căutat, a existat un golf asemănător. Au fost gunoi în ea ... A doua oprire pentru baie în golful Kalogria. Soarele de seară doar lumina această plajă, pe. Ultima oprire se află în golful indian al insulei Agios Dimitrios. Pe mal, un dărâmături, o biserică și o. Am așteptat ca Jan să mă ducă la feribot. În principiu, nu umblați mai mult de 10 minute, dar străzile nu sunt peste tot.

să se ridice în remorcă, dar el nu a fost găsit și arătat pe jos. Și în partea de sus a remorcii nu era atunci. Limini Keri - se află într-un golf verde larg. înconjurat de dealuri înalte. Acesta este un mic sat. Insula este verde, dotată cu golfuri surprinzător de frumoase, cu plaje. De-a lungul drumurilor din munți. plecați într-o excursie cu apă la Navagio (Shipwreck), dar nu au existat turiști în golf și suntem deja puțin. sursa). Primul indicator pentru Ksigya este un golf mic și o plajă pe care două fete sunt la plajă. ambarcatiuni mari si au existat mai multi turisti. Ajunse la golf. toate descărcate și barca a plecat de pe țărm.

excelent, conuri pline))) Înainte de "viața" de 10 minute pe jos. chiar în centrul satului 15 pași de mers pe jos. - o panoramă a golfului Navaiio (Navagio) - portul naufragiului (platforma de vizionare). Acest golf suntem deja. Ei bine, câteva fotografii ale hotelului, plaja și golful notorii)))

Al doilea râu - adiacent la vechiul grec - Patroclus, Diomid, Ulysses. Un nume neobișnuit. condamnați din exil). Bulevardul, care merge de-a lungul Cornului de Aur, de unde se deschide uimitorul. timp de mers pe jos de-a lungul etapelor jumătate stupide. la ocean, dantele cu facilități portuare. pe faimosul Shamoru - un golf în Golful Ussuriysky. pescuit: flatfoot, navaga. terpug, squid ....

mașină și a călătorit întreaga insulă. Doar am mers pe jos. a mers pentru o mașină pe bicicletă (este o închiriere) și este simplu. și frumusețea, peisajele și golfurile. roci și. o călătorie pe mare, spre Navagio sau Peșteri Albastre. Într-o zi au mers pe jos la Zakynthos. 6 km într-o direcție. Doar m-am dus la puntea de observare cu.