Pro evolution soccer 2018 recenzie

Din an în an, de câțiva ani, există o luptă între SPO și FIFA. Fiecare dintre ei a vizitat deja piedestalul și a meritat onoarea. Ultimii trei ani, confruntarea celor două serii de jocuri faimoase a ajuns la un nou nivel - cum ar fi bătălia de la Barcelona și Real.

Prima impresie

De data aceasta, dezvoltatorii PES și FIFA au decis să-și surprindă fanii cu un semn minus - versiuni demo ale proiectelor lor, să-l spună ușor, să devină prime. Dacă FIFA avea probleme constante la început, atunci PES avea doar 4 comenzi și un mod simplu de joc.

Primul lucru care atrage ochiul tău atunci când rulați o versiune completă a PES 13 - nu un meniu nou, iar oferta urmează să fie instruiți pe terenul de fotbal, pentru a se familiariza cu jocul și de a îmbunătăți abilitățile lor prin intermediul sistemului de formare. Seamănă cu un meniu în care puteți alege o abilitate pe care doriți să o învățați, bine, și apoi, având un exemplu de urmat, încercați să-l stăpâniți. De fapt, modul de îmbunătățire a calificărilor va fi foarte util, deoarece, în plus față de fețele, puteți învăța cum să efectuați aruncări libere în mod corespunzător sau cum să vă ocupați mai bine de minge.

Cel de-al doilea avantaj al jocului este designul muzical - de data aceasta, în loc de piesele obișnuite, obținem compoziții moderne precum Nosa. Pentru a fi sincer, aș vrea să încep chiar să dansez pentru acest tip de muzică, sau să încep să joc fotbal, să scot extraordinar de frumoase cascadorii acrobatice cu mingea. După cum sa menționat mai sus, în PES 13 are un meniu nou - în fundal este acum împodobesc imagini de la stadioane și Cristiano Ronaldo (joc oficial), și ea a devenit navigare mai ușoară.

Ca întotdeauna, jucătorul poate selecta mai multe opțiuni de joc: un meci de simplu, Liga Campionilor, Copa Libertadores și „fotbal ca un mod de viață“ (dezvoltatorii au decis să combine Master League, sa devina o legenda cu un joc de rețea) și un turneu (ceștile de obicei, ligi). În general, cu excepția designul vizual nu este nimic nou la deja familiar pentru toate secțiunile nu apare, bine, cu excepția Master League, care acum din nou, nu se poate juca numai în aceste compoziții în prima sau a doua liga a alege de la, precum și o oportunitate de a selecta o regiune. O altă infrastructură a apărut sub formă de bile, porți și echipamente de antrenament - cumpărarea lor pentru puncte, va fi posibilă îmbunătățirea datelor fizice ale jucătorilor într-o ordine accelerată.

Acum, dacă doriți să jucați în Cupa Libertadores, va trebui să vă antrenați clubul brazilian (în viitor, datorită modurilor - în alte campionate din America de Sud). În Europa, pe lângă Campionatul Portugaliei, nu există nimic nou, ca întotdeauna - mai multe ligi și diviziuni, Liga Campionilor și Liga Europei.

Cu licențele echipelor și echipelor naționale, există întotdeauna o problemă: în joc despre 60-70 echipe + 8 clasice, dar doar câteva dintre ele au o formă reală; o astfel de oroare chiar a atins echipele din Brazilia și Argentina. Campionatele complete sunt campionate în Olanda, Spania, Italia și Franța. Campionatul englez are numai Manchester United, iar Portugalia - Porto, Sporting și Benfica. Campionatul rus a primit câștigătorii ultimului campionat - CSKA, Zenit și Spartak. Ucraina este reprezentată de Dynamo și Șahtior. Dar Bundesliga nu este deloc - există Bavaria și Schalke, ceea ce provoacă o rezonanță, deoarece campionul timp de doi ani este Dortmund Borussia.

Din nou amăgit

În gameplay-ul PES 13 se va întrista mulți fani ai seriei. Dezvoltatorii japonezi au promis întotdeauna foarte mult, dar au făcut foarte puțin.

PES FullControl trebuia să dea libertate completă atunci când lucra cu mingea, să îmbunătățească trucurile și să introducă trucuri cu prima atingere - toate acestea au fost realizate în joc, dar problemele din ultimii ani au rămas. Fizica mingii nu este reală, când vine vorba de lovituri la porți și copertine, vedem vechiul PES 12 bun.

ID-ul jucătorului recreează și transferă jocului expresii faciale, caracterul și comportamentul multor jucători. Și din nou există probleme, de data aceasta noi. Acum, meciurile au devenit mai lente, indiferent de setările din meniu. Este destul de greu să joci când Ronaldo (unul dintre cei mai rapizi jucători de fotbal din lume) nu poate scăpa de apărarea lui Norwich la viteză. Ca urmare, echilibrul dintre joc și lumea reală este din nou pierdut.

Pro Active a fost responsabil pentru portari, mișcări tactice, inteligență artificială și arte marțiale - din toate acestea, doar ultimul punct este bine pus în aplicare. Portarii au început să se comporte mai inteligent și mai credibil să se miște, dar niciodată nu au învățat să prindă mingea bine - ceea ce reflectă loviturile pe distanțe lungi, preferă să bată în afară. Înțelegeți cât de bine AI-ul este greu, pentru că așa cum sa menționat mai sus, jocul în sine a pierdut echilibrul, astfel încât, de exemplu, dacă joci împotriva Barcelonei, puteți vedea marca și stilul de joc care trece, dar viteza acțiunilor lor acolo.

Pe una din previzualizări, dezvoltatorii au arătat că acțiunile jucătorilor și ale echipelor concurente fără minge vor deveni mai diverse. Totul a vândut foarte bine și eficient, dar lentoarea gameplay-ul pur și simplu nu permite jucătorilor să deschidă rapid, de foarte multe ori trebuie să aștepte câteva minute până când jucătorul începe să se deschidă sau să executați în zona liberă. Artele și îmbinările marțiale mici sunt arătate chiar mai bine decât în ​​FIFA 12. dar dacă încalci regulile sau acțiunile care apar în timpul penalizărilor sau colțurilor, vei vedea din nou momentele de jucători, nemaipomenite și stângace, care în realitate pur și simplu nu se întâmplă. De aceea, ca întotdeauna, este adesea necesar să se vadă vaci pe gheață pe teren în timpul unei bătălii.

În planul grafic PES 13 a rămas la nivelul versiunii din anul trecut: în timpul demo-urilor, înainte de meciuri, munca artiștilor este vizibilă, dar în timpul jocului progresul nu este vizibil. De asemenea, dezvoltatorii au pierdut mult în atmosferă - în timpul meciurilor acum nu există nicio diferență între derby și jocul obișnuit; fanii se comportă în mod monoton. Cu toate acestea, în timpul meciurilor din Liga Campionilor, LE și KL totul arată puțin mai bine, iar minusul cu atmosfera nu este foarte vizibil.

Băieții de la Konami au decis să nu facă o revizie majoră. Pur și simplu au sufocat crăpăturile vechi, probleme ascunse datorate inovațiilor, dar, așa cum se întâmplă adesea, toate minusurile vin cu timpul. PES 13 nu este atât de rău în comparație cu versiunea de anul trecut, dar chiar înainte de FIFA 12 este încă departe. Dezvoltatorii promite anul viitor un nou motor și o mulțime de noi trivia - dacă sunt sincer în aceste promisiuni greu de crezut. Aparent, de data aceasta va câștiga din nou jocul de la EA. cu toate acestea, nu mai are un avantaj total.

Estimarea jocului: 7.8

Eugene "vavila163" Leonov