În partea de sus a muntelui ai-petri din Crimeea

Prieteni, salutări. Astăzi vom vizita un loc neobișnuit - una dintre vârfurile Crimeei, Muntele Ai-Petri, care se află la o altitudine de 1234 de metri deasupra nivelului mării. Și spre deosebire de multe alte vârfuri, unde nivelul mării nu este vizibil, Ai-Petri deschide o vedere a Mării Negre și a întregii regiuni Yalta.

La o altitudine de peste 1000 de metri deasupra nivelului mării, există Ai-Petri platou, unde câmpuri, pajiști și dealuri se întinde până la orizont și umplut cu natura incredibil de curat. Acest loc este perfect pentru mersul pe jos. Am decis să vizităm Muntele Ai-Petri. =)

Cabina Mishor - Ai-Petri

Puteți ajunge la platou cu mașina sau cu telecabina. Yalta, la stația de autobuz prins un număr de autobuz 102, un traseu care trece prin cele mai faimoase atracții din regiunea Yalta, cum ar fi: Palatul Livadia, Cuibul Randunicii, Vorontov Park, și, desigur, stația de telecabină Miskhor-Ai-Petri, în cazul în care ne-am condus.

Am coborât din autobuz în apropiere de telecabina, și am fost zburat imediat șoferii de taxi cu propuneri active, ajunge la Ai-Petri cu mașina, cu o oprire la cascada lac și pădure și înapoi în jos cu telecabina. Urcarea pe telecabina costă 250 de ruble de la un adult. Excursie cu mașina la platoul Ai-Petri am fost oferite pentru același preț și am fost de acord.

Pe drum, ne-am oprit lângă cascada "Uchan Su", ceea ce înseamnă "apă zburătoare" (bilet de intrare - 50 ruble). Această cascadă are 2 cascade cu o înălțime totală de 98 de metri, în timpul sezonului de topire a zăpezii, iar ploile abundente ating inundațiile maxime.

Cascada Wuhan Su

Următoarea oprire era un mic lac forestier, iar lângă el era un izvor cu apă delicioasă.

Cea de-a treia oprire pe care ne-a făcut-o pe Ai-Petri am făcut la o altitudine de aproximativ 1000 de metri: pe una din rotirile stâlpului a deschis o frumoasă panoramă spre Yalta și zona înconjurătoare.

Apoi, am oprit în final pe platoul Ai-Petri și câteva minute mai târziu am ieșit din mașină, nu departe de stația superioară a telecabinei. Aici se află un întreg oraș - cafenele și restaurante, grajduri, măgarii și cămilele. Ne-am uitat în ceainărie, covoare atârnate pe pereți, mese joase cu tampoane moi, la aceeași masă doi bărbați au jucat table - bine, nu Asia Centrală. =) Și în meniul lagman și shish kebab, prăjituri plate și salată și alte delicii ale bucătăriei popoarelor din Asia.

O mică gustare și a mers să cucerească platoul muntelui Ai-Petri. Cel mai înalt punct al Platoului Ai-Petri este Muntele Rock - 1346 m deasupra nivelului mării. Trebuie remarcat faptul că am fost foarte norocoși cu vremea, toată ziua a fost însorită. Ceea ce am despre vreme, faptul că Ai-Petri platou este considerat a fi recordul pentru numărul de zile cu ceață pe an, dar acesta este locul cel mai bate vântul, iar nivelul de precipitații este mult mai mare decât pe coasta.

Drum spre Platoul Ai-Petri

În partea de sus a muntelui ai-petri din Crimeea

Departe de obscur Grand Canyon din Crimeea este considerat a fi cea mai mare formațiune în Crimeea, lungimea este de până la 4 km, adâncimea care ajunge până la șase metri în unele locuri despicătură îngustă a canionului, cu greu ajunge la 3 metri. La sfârșitul canion este un lac mic, foarte curat, cu o tentă albastră în partea de jos a peștelui poate fi văzut în apropierea sursei se află, care se numește „baie de tineret și lacul Kara-cerșetori“, chiar și în apă caldă de vară este foarte rece.

Nu este recomandat să intri în gard, dar mulți oameni vor să stea lângă catargul care simbolizează vârful absolut al muntelui Ai-Petri. De asemenea, m-am dus la catarg, sunt pietre destul de alunecoase, vânt puternic și o urmă. Dar vederea se deschide magnific.

A adorat vederile din jur și a coborât în ​​cabină. La parter am început să fim numiți de proprietarii de cafenele și restaurante, comercianții de suveniruri și-au oferit produsele și, desigur, șoferii de taxi. Apropo, despre un taxi, ajunge la Yalta oferta de la 150 la 200 de ruble pe persoană. Ați acordat atenție mașinii vechi pe care este posibilă și mersul în Yalta, dar prețul plimbării va fi de 1500 de ruble. =)

Și, deși taxiul către Yalta părea o idee tentantă, am urmat planul nostru, în care drumul de frânghie era punctul obligatoriu. Nu în fiecare zi puteți călători pe cea mai lungă telecabină fără cablu în Europa.

Cablajul constă din două deschideri. Suprafața superioară este menționată în Cartea Recordurilor Guinness ca fiind cea mai lungă perioadă a unei căi de navigație în Europa, o lungime de 1670 de metri la un unghi de 46 de grade.

Călătoria de la stația de sus spre partea de jos durează mai mult de 10 minute. În primul rând, ne așezăm la stația de sus, de unde vom ajunge până la stația de mijloc pe remorcă, remorca se mișcă ușor și rapid, aproximativ 5 minute în jos la stația de mijloc „Pine Forest“, în cazul în care toți pasagerii sunt transplantate într-o altă mașină, care este încă 5 minute acționat în de jos.