Minunatul natural al Siciliei - Alcantara și orașul de la poalele Etnei

În raportul precedent, i-am spus cum am inspectat Taormina, Giardini-Naxos și Castelmola, despre care puteți citi aici "Castelmola și Giardini-Naxos".

În conformitate cu planul meu în această zi, a trebuit să văd Alcantara și Achi Reale.

În pregătirea pentru călătorie, am căutat în versiunea de Internet, cum pot ajunge acolo direct la Cheile Alcantara din Catania, și nu a găsit, pe lângă asta, a trebuit să plece duminica - și în această zi, în toată Italia, și nu doar în Sicilia , există întotdeauna un alt program, nu același lucru ca în zilele obișnuite, iar numărul de trenuri și autobuze scade pe ramuri de două sau de trei ori. Trebuie luată în considerare! Prin urmare, sa decis să mergem la Alkantaru din Taormina.

Dimineața cu autobuzul (preferat în comparație cu trenul, deoarece mă duce direct la stația de autobuz), am plecat spre Taormina (prețul biletului este de 5 euro). Un pic mai mult de o oră pe drum - și am fost în picioare la stația de autobuz din oraș, de la aceeași stație și autobuze în Alcantara și el a intrat recent pe autobuzele de duminică a alerga de la Taormina, deoarece intervalul de două ore (în loc de o oră în timpul săptămânii zile), am avut o jumătate de oră și eu sunt încă un pic rătăcit în jurul valorii de Taormina, odată ce a cumpărat un bilet în Alcantara (trebuie să fie luate acolo și înapoi) - prețul unei runde excursie de 5 euro. Despre cum să ajung la Alcantara, am explicat în detaliu aici.

Am plecat de la Taormina 11 - cu autobuzul a coborât din munți spre coasta, a trecut Giardini Naxos și aruncat adânc în insulă, oamenii erau puțini - doar 5 persoane. Ne-am dus în jurul valorii de 1:00 și se uită pe drum și natura insulei debarcat de la stația de autobuz direct în fața parcului Alcantara, dar acest lucru nu este sfârșitul - magistrala de stânga pe. Oprirea este numită "Gole Alcantara".

Trecem parcarea la intrare și după cinci minute la biroul de bilete cumpărăm un bilet la canion plus o grădină botanică - în total 13 euro.

Acest tip de vedere pe cheiul Alcantara se deschide din platforma superioară de observare - la biroul de bilete, trecem la lift (în fotografia din dreapta) și mergem în jos spre defileu.

Minunatul natural al Siciliei - Alcantara și orașul de la poalele Etnei

Alcantara este una dintre principalele râuri din estul insulei Sicilia, care provine de pe versantul masivului Nebrodi, la o altitudine de 1400 de metri deasupra nivelului mării. Lungimea râului este de 53 kilometri.

Alcantara curge la poalele Muntelui Etna, unde a format un defileu pitoresc format acum 300 de mii de ani, când mișcările seismice ale pământului au tăiat două formațiuni de bazalt.

Marmura care se mișca de pe vulcanul Etna a creat fisuri fantastice pe pereții laterali ai defileului format și a făcut posibilă scurgerea râului.

Pe fotografia inferioară se află o cascadă mică care cade în cheile Alcantara.