15 Spitalul orașului, rusia, Saint Peterburg, strada avangardistă, casa 4 - recenzii, evaluări,

Un arc scăzut. o recunoaștere profundă și cele mai mari mulțumiri tuturor medicilor, asistentelor medicale, banilor din CW a patra a spitalului №15.
Aceștia sunt medici de la Dumnezeu, aceștia sunt PROFESIONIȘTI cu inimi amabile și simpatice! Până am ajuns la acest spital, nu am crezut că erau adevărați doctori. Acum credem! Și datorită acestor oameni, Rusia noastră va trăi!






admirație specială și recunoștință față de Vladimir Markovich - chirurg nostru remarcabil, anestezistul - Oleg Vladimirovici, medicul nostru - Naydenova Alexander, asistente medicale - Yulechka, Ira, Valentina Sergeevna și celelalte fete.
Vă mulțumesc foarte mult! Dumnezeu să vă țină pe toți!

Curățenie, reparații, confort

Amintiri grozave de cardiologie din cadrul departamentului 8. Au fost aduse noaptea cu crize hipertensive și cu un atac de panică, le-au pus în PIT, au supărat toată noaptea, presiunea a fost redusă toată noaptea.
Panică chiar că am avut un sedativ a spus net.K dimineață a făcut în cele din urmă un picurător, a fost polegche.Nochyu ma trezit, și dat afară din groapă, pe acest fundal, am început din nou un atac de panica, dar nu a avut nici un ajutor. plante medicinale băutură, pune în general 10 zile bestolku, a ieșit bolnav, rupt, și ataki.pPrishlos panica puls140 începe psihoterapevtv tratate de voința ta.

Curățenie, reparații, confort

inul poate fi o întrebare. ultima calificare - cine controlează. totul a scăpat cu el. Dumnezeu este judecătorul tău, medicul este lassinen și tu ești așa în secția ta!

Curățenie, reparații, confort

Multe mulțumiri față de media, ca să spun așa, personalului acestui spital. Oameni normali care nu au pierdut simpatia umană în mijlocul oroarei.

Despre doctori, nu pot spune nimic profesional-rău, nu pot să judec, dar aici lipsa culturii este tăiată.