Recenzii despre cartea copiilor capitanului Grant

Grant și cu mine am despărțit căile, ca niște nave în mare. Toată copilăria mea a petrecut undeva în largul coastei Noii Zeelande și, când am trecut încă, chiar și bagajele iubitei iubite "Insula misterioasă" nu m-au salvat de lectură inadecvată. Dar aici este necesar să citiți corect fraza: "Nu mi-a plăcut cartea, pentru că nu am citit-o cu atenție", dar "nu am citit-o neatent, pentru că nu mi-a plăcut".

Cu toate acestea, aici vina nu este Jules Verne, dar așteptările mele false. Răsărit de Robinsonades pentru adulți și science fiction pentru toate vârstele, am crezut că "Copiii Căpitanului Grant" stau cu ei într-un singur pas. Dar nu, cartea nu era un adolescent, ci un copil. Deși nu știu cât de bine este pentru copii să facă față unui discurs ușor mai greu și mai vechi și o abundență de nume-referințe-fapte științifice. Este posibil ca nu este rău. Pentru mine, povestea sa dovedit a fi un basm despre modul în care personajele arătau în căutarea și în cele din urmă găsite, nimic mai mult. Bineînțeles, prietenia, dragostea, devotamentul și trădarea s-au arătat, dar este destul de exagerat, doar pentru vârsta copiilor, când nu acordați atenție unor astfel de lucruri cum ar fi repetările, clișeele și cartonul.

Unul dintre prietenii mei, însă, susține că "Copiii Căpitanului Grant" este un produs fantastic. De ce? Da, pentru că nava "Duncan" în realitate nu a putut exista, este prea super-duper, atotputernic și nu reală. Dar acestea sunt detalii pentru cunoscători de detalii tehnice, nu mă urc într-o astfel de junglă.

Cu toate acestea, sunt ferm convins că "Copiii Căpitanului Grant" trebuie să știe, așa că citirea pentru mine nu a mers pentru nimic. În primul rând, am învățat în cele din urmă o mică referință de la "Insula misterioasă" la "Copii ...". În al doilea rând, acum înțeleg o grămadă de aluzii și referințe la operele, dar există într-adevăr multe dintre ele. Luați, de exemplu, faptul că atât căutările pentru căpitanul Grant, cât și pentru Paganel au devenit aproape obișnuite, așa că am știut semnificația acestor imagini (meme scurte, scurte) cu mult înainte de a citi romanul. Și asta e pâinea.

Îți iubești Jules Verne? Îți iubești Jules Verne, așa cum îl iubesc?
O singură privire la această carte imediat începe să bâzâie în mea briza urechile mării, sub picioarele podeaua începe să se legăna ca și în furtuna începe perdele începe să flutter ca vele, Ayrton auzit tuse insidios și în mod clar vizibile în depărtare silueta amuzant Paganel. Ei, eu, esno, transformă imediat copiii înșiși, căpitane Grant.
O carte minunată!
Și aș prefera să predau știința profesorilor de geografie în locul lui Jules Verne, în special în romanul "Copiii căpitanului Grant". O sută la sută, cred că rezultatul ar fi)

După ce am citit, am fost ferm convins că am pierdut mult fără să citesc Verna în anii anteriori. Pentru că acesta este doar un izvor de informații, un fel de enciclopedie directă pe fundalul unui roman de aventură. Așa este, nu invers.

Plotul este dureros de simplu, dialogurile (ca personajele) sunt naive și stupide. Răsucirile bruște din complot sunt atât de neașteptate încât un singur capitol este numit "Încheiere neașteptată". Pe de o parte, toate aceste critici nehila față de lucrare, dar trebuie să arăți diferit. Personal pentru mine a fost un turneu interesant în jurul lumii, care a determinat să-mi distrug fundul de pe calculator (glumă, stând direct la el) și să monitorizez zelos mișcarea caracterelor de pe hartă.

Este o lungă perioadă de timp (în unele momente eerily plictisitoare), acest volum și depășite (chiar și aici este necesar să se argumenteze, deoarece cartea este un bestseller), dar este în valoare de lectură, nu există nici o îndoială în Jules Verne [:

Prima mea impresie a fost ce fel de mimică nu m-am lăsat până la sfârșitul lecturii. Dacă e un erou bun, atunci el cu siguranță cel mai frumos și mai nobil dintre cei care au trăit pe pământ. Dacă acest erou este o femeie, ea este înzestrată cu toate virtuțile feminine. Foarte frumos, pentru că un astfel de roman poate fi dat copilului tău complet fără frică. Se pare că chiar și un părinte foarte nervos va fi de acord cu acest lucru. E ciudat că nu am reușit când am fost adolescent. Cred că mi-ar fi plăcut și aș fi luat cu siguranță toate aceste mimetism fără să iau vreun scepticism.

De fapt, eu nu mă aștept ca eroii noștri sunt atât de multe locuri pentru a vizita și de a cunoaște atât de strâns cu geografia și viața lor. Jules Verne, se pare, țesute în Marea nouă de informații utile din domeniul biologiei și geografiei nu au putut fi transmise de britanici și relația lor cu universul, care, desigur, se învârte în jurul ei, și coloniile. Aparent, el a experimentat, de asemenea, acest pacient pentru întrebarea franceză.

Mă bucur că am terminat în sfârșit cu Jules Verne și mi-am închis golul în "cariera mea de citit".

Nu este nici un accident că oximoronul a intrat în titlul acestei revizuiri. Cum ar fi posibil ca o acțiune să se manifeste într-un ritm mai lent? Despre dnako Jules Verne a reușit, în ciuda abundenței de aventura, diverse scoate în evidență ale personajelor, povestea este încă în curs pe îndelete, și, uneori, chiar și ductil - probabil, acest lucru este cel mai evident exemplu de modul în care s-au schimbat ori, iar oamenii - ne gândim rapid, să acționeze imediat și, în general, trăim cu fulgere rapidă. Dl Eroi ca „Copiii căpitanului Grant“, în prezent pentru noi, există încă un pic ca în mișcare lentă. Cu toate acestea, acest lucru nu le împiedică să perceapă aventurile lor cu mare interes.

Nu este adevărat, pentru că dacă nu am un singur defect, atunci voi deveni o persoană obișnuită!

Despre disseya eroi navei „Duncan“ provine de la stăpânii lui au găsit mesajul în primejdie sticla (destul de popular la recepția de timp). rosayas B privind asistența acordată victimelor, familiei Glenarvan se întâlnește cu copiii aflați în dificultate căpitanului Grant, și dobândește simultan un aleatoriu (deși cred că nu există coincidențe) companion neașteptat - om de știință destul de Paganel. În locul ei trebuie să treacă prin multe încercări și aventură plăcută, face drumul lor dintr-o epopee plina floare: De ce sunt doar condorului, elementele dezlănțuite, o întâlnire periculoasă cu Ayrton și localnici-canibali. Desigur, totul se termină într-un miracol și la sfârșitul cărții așteptăm un sfârșit fericit.
Radioul genului de aventură, alături de banalitatea lor, poartă o fracțiune din vivacitatea dulce și sinceră pe care atât de mulți oameni o lipsesc în viața obișnuită de rutină. În consecință, "Copiii Căpitanului Grant" sunt minunați pentru lectură copiilor, adolescenților și adulților care nu își prezintă viața fără aventuri, chiar virtuale, prezentate cu cărți.