Recenzii pentru film înseamnă război (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Opinii pentru film înseamnă război (2012)

Proaspăt. Novo. E original. Numai în ce parte a CIA? Cu același succes, doi gunoaie ar putea lucra la stația de benzină sau ar putea aseza asfaltul. -100/10. P.S. Ei bine, cel puțin "fată". Și nu la modă "îl iubește, dar îi iubește pe altcineva".

Sunt încântat, cel mai minunat film, nu l-am mai văzut până acum, astfel încât emoțiile să scadă. Pune cu siguranță jocurile.

O comedie demnă merită văzută online. Am văzut-o pentru prima dată acum trei ani împreună cu fratele meu. Apoi am revizuit filmul "Means War", cu prietenii mei online. Și pot spune că sunt mulțumit că mi-am petrecut timpul cu acest film. Comedia sa dovedit a fi diferită de restul, iar rolurile principale au fost jucate de actori pe care orice regizor va fi fericit să îi vadă în distribuția lor. Ei sunt actorii Tom Hardy, Chris Pine, Reese Witherspoon și Til Schweiger. Mi-a plăcut totul, de la lupte strălucite până la conversații foarte amuzante între personajele principale ale filmului. Și, ca întotdeauna, cred că ratingul filmului a fost subestimat, iar ratingul trebuie să fie cel puțin unul mai mare. Dacă nu ați urmărit acest film, vă sfătuiesc să îl urmăriți și să vă bucurați de timpul potrivit. Scor opt din zece.

Filmul este unul dintre preferatele mele. Toți actorii sunt minunați, intriga este interesantă, foarte amuzantă. Agenții speciali în rolul principal - acesta este clasicul cinematografiei americane, dar super-eroii care luptă pentru dragostea fetelor - este ceva proaspăt. Și cum au luptat. Farmecul este simplu. Supraveghere totală, paintball, câini, copii. În război, toate mijloacele sunt bune. Deci, numele filmului este complet justificat. Și prietena lui Lauren? Absolut nu este normal, dar ridicol Trisha, de asemenea, a devenit acel punct culminant. Ea nu este deosebit de remarcabilă, dar din cauza trucurilor ei, totul a început să se rotească. Imi place sa ma uit la comedii si imi place foarte mult acest film. Am văzut deja o duzină de ori și încă râd și sprijin eroii. Mai ales pentru Duck, el este mult mai sensibil și, pare, este mai bun decât Foster. Filmul va face apel la toată lumea care decide să o vadă. Bravo către regizor.

Bună ziua. Aproximativ o săptămână nu-mi pot deschide pagina. Astăzi am încercat să merg la dvs. și alți utilizatori, dar spini, de asemenea, nu a deschis. În consecință, nu pot să scriu nimănui. Aveți același lucru sau este doar problema mea?

Dacă nu sunteți amuzat de filme și doriți ceva amuzant și activ, atunci "Deci, războiul" este un film minunat, creat pentru o trecere imperceptibilă de timp. Caractere excelente, amuzante și fermecătoare, peisaje și costume luminoase, lupte și scene, toate într-un singur film. Se pare că schimbările neașteptate ale evenimentelor nu se regăsesc atât de mult în poveste, însă cinematograful este atras atât de ciudat încât provoacă nebunia interesului. Directorul a combinat toate genurile într-unul, principalul fiind o comedie și crearea de personaje incredibil de interesante, ceea ce a făcut filmul excelent.

Un film cu un complot foarte complicat, despre doi băieți care s-au îndrăgostit de aceeași fată, totul nu ar fi rău, pentru că acest lucru se întâmplă de mai multe ori, dar având în vedere că acești tipi sunt cei mai buni prieteni, devine foarte, foarte curios. Desigur, ei nu s-au comportat în cel mai bun mod și au început să spună războiul pentru fată, fără să se gândească că acest lucru i-ar putea rupe inima. Am fost nemulțumit surprins de atitudinea fetei, ea a mers la o întâlnire și cu una și cealaltă, nu a putut decide, dar cred că totul ar trebui să fie clar imediat, indiferent dacă vă place sau nu. M-am uitat la fata, cu siguranță i-a plăcut, o astfel de atenție față de personajul principal al filmului.