Polina Arasova

Cat-Star a avut o zi de naștere. Am închis ușa în camera mea, am luat foarfece, material alb, fir cu un ac, un centimetru și hârtie. Darul sa dovedit foarte frumos. Apoi m-am dus în dormitor și m-am întors de acolo cu o cutie și o bandă. Împachetând și legat un cadou, am pus-o într-un loc retras, am așezat din nou la masă, am luat hârtie, creioane colorate, un creion simplu, paiete și un stilou. După ce am făcut o felicitare, am ascuns-o cu un cadou.

Asteriscul a dormit între timp în coș. Bunica a spus că ziua ei de naștere vom sărbători la dacha.
După cină, am început să ne adunăm. Într-un pachet frumos am pus o carte poștală și o cutie cadou. Apoi a trezit asteriscul și am ieșit din casă.
La dacha am pregătit mâncare, dintre care cel mai important și mai frumos era prăjitura.
A acoperit masa, sa așezat în jurul ei, am așezat asteriscul într-un loc înalt. Bunicul, bunica, mama și cu mine ne-am întors să-l felicităm pe Zvezdochka. Toată lumea pe care o ascultă cu atenție și când i-am înmânat darul, Cat-Starlet o accepta cu mare bucurie și, dacă putea să vorbească, toată lumea ar fi auzit în loc de recunoscător "Meow!" - Multe mulțumiri.
Apoi, la etajul al doilea, am citit o carte pentru Zvezdochka. După aceea, pe podeaua nervilor, am început să jucăm ascunzătoarea. La început m-am ascuns, iar Zvezdochka ma căuta.
A doua zi am mers la școală. Când m-am întors acasă, mi-am făcut temele, m-am ajutat pe mama în jurul casei și m-am culcat devreme. Asteriscul stătea la picioarele mele. Noaptea a fost trezită de un șuierat. A părăsit încăperea, a coborât pe scări până în curte. Furtuna se apropia. Asteriscul a început să urce pe scări. Am dormit și nu am auzit nimic.
Dar m-am trezit pentru că era un zgomot în afara ferestrei. În curte cineva ma atins de umăr:
- Nu-ți fie frică, eu sunt, Karina!
- Și unde este Polina? ", Am întrebat eu.
- E în casă în colibă, răspunse Karina.
- Și nu l-ai văzut pe Asterisk-ul Cat?
Apoi, din nou, era un șuierat și Polina privi din colibă:
- Vino aici ", a spus ea.
Karina și cu mine am intrat în colibă. Dintr-o dată, cineva se înmoaie în spatele meu. A fost un asterisc, a încercat să rupă o cireșă copt. Am ajutat-o ​​să o facă. Dar apoi totul a devenit oarecum nefamiliar, ceva a zguduit, apoi am văzut o mică Zână, căreia i sa spus că trebuie să ne întoarcem acasă. Fairy a spus: "Te ajut eu!" și i-a fluturat bagheta magică. Praful roz a căzut peste noi și am devenit niște zane. "Urmați-mă!" - a spus zână, și în câteva minute am fost acasă: Kosh ka-asterisc în coș, și eu - în patul meu.

Lângă Dacha se plimbau două fete - Nastya și Katya. Nastya a fost cu doi ani mai mare decât Katya, a studiat în clasa a treia. L-am intalnit abia ieri. Așa a fost. Stăteam pe bancă cu Cat-Star. Fetele care se plimba în apropiere, s-au apropiat de mine și au întrebat:
- Care-i numele tău?
Am răspuns. M-au invitat să joc cu ei în jocul "Călătorie spre munți". Katya a spus că și-a împachetat deja lucrurile, iar acum e rândul meu. Apoi m-am dus la dacha, am adunat toate lucrurile necesare și am ieșit la ei. Am luat asteriscul cu mine. Lângă casa următoare am oprit.
- Aceasta este dacha noastra, - a spus Nastya. Am intrat în casă, ne-am dus la pod.
- Vom opri aici ", a spus Katya, care este foarte obosită. M-am uitat pe fereastră: a fost seara.
- Să ne luăm cina și să petrecem noaptea ", am sugerat.
Avem sandvișuri cu brânză și cârnați și suc de mere. Pentru Zvezdochka am gătit niște pui. După cină, ne-am întins paturile și ne-am culcat.
Ne-am trezit foarte devreme, am fost treziti de Nastya. Arătă spre fereastra deschisă:
- De aici vom părăsi casa.
Adunându-mi patul, m-am uitat în jos și am văzut o scară lungă, lungă, chiar și capul meu a început să se rotească. "Ei bine, cred," când cobor scările, nu trebuie să mă uit în jos sau să cad. "
Am coborât scările, care s-au terminat în două sertare așezate unul peste celălalt. Și apoi erau niște cutii care păreau ca un drum care mergea departe. La sfârșitul drumului au crescut florile. Doi copaci singuri erau departe.
După micul dejun, un sfert de drum a trecut fără incidente. Apoi cineva mi-a atins piciorul. M-am uitat înapoi și am sărit. Era Katya.
- De ce ai căzut în urmă? Am întrebat.
- Mergi repede și am încet.
- Ei bine, vom merge mai încet. Seara a venit imperceptibil. Ne-am oprit, am început să ne pregătim pentru pat. Și brusc mi se părea că cineva mi-a întors patul. Din teamă, am închis ochii și nu am observat cum am adormit. Și sa trezit într-o cameră în care erau multe poze în rame de aur, argint și bronz. Fotografiile au reprezentat fete înfășurate într-o pătură.
Dintr-o dată ușa scârțâi și eu, dorind să scap de ea, m-am zbătut din pătură și am sărit de pe fereastra de la primul etaj. Fetele stau lângă fereastră și mă priviră. Apoi s-au grabit în direcții diferite.
- Nu-ți fie frică, eu sunt!
Am văzut doi copaci singuratici în apropiere și am fugit rapid până la ei. În întunericul de lângă copaci am văzut o zână care a spus că ne va ajuta. Ea și-a fluturat bagheta și am fost la vilele noastre. Pe mâini și umeri am avut niște praf albastru roz. La domiciliu m-am spălat, și de îndată ce am atins perna, imediat am adormit. Asteriscul mi-a stat pe picioare. A terminat drumul nostru ciudat.

Fără frică și reproș

Prima zi în Anapa

În dimineața de la gara din Anapa ne-a întâlnit unchiul Sasha. El ne-a adus la casa lui și a vrut să se așeze la etajul al doilea, dar al doilea etaj a condus o astfel de scară abruptă că mama și mătușa Kate a decis: să trăiască bine la etajul al doilea, dar primul - mai bine. Vecinul nostru a fost o fata de patru ani Katya, a venit la mare cu mama ei Tanya si sora Masha.
În această zi, când ploaia sa oprit, am mers la mare. Misa, care a venit cu mine, mi-a spus mai întâi:
- Nu fi prieten cu Katya, nu fi prieten!
Și apoi sa înălțat cu această fetiță. Marea era rece, un vânt puternic sufla. Mătușa Katya și Misha s-au scufundat de câteva ori, și mama mea, în timp ce jucam în nisip cu asterisc. Pe drum spre magazin, unde ne-am decis să ne ascundem de o furtună, Misha ia cerut mamei să-i cumpere o arma imensă de apă albastră. Mătușa Katya a răspuns cererii sale. Misha era fericită. Mi-a dat chiar și o lovitură pentru a trage din arma lui.

Ploaia a început când nu am ajuns încă la magazin. Trebuia să ne ascundem în spatele păturilor și mi-am acoperit asteriscul cu vesta. Oamenii din magazin la început erau puțin, iar când ploaia se toarnă prin acoperiș, se adăugau oameni.
- Inundații! șopti Misa și fuge de ușă. Am urmat-o pe Zvezdochka și l-am apăsat pe post. Ploaia a fost turnată timp de aproximativ o oră. Ne-am săturat să așteptăm să se termine. Dar pârâul a slăbit și am urcat în casă. Ploaia sa turnat și mai tare, am alergat mai repede. În doar un minut, am ajuns la munte, unde stătea casa noastră.
Katya stătea în curte la masă și mângâi. pisică! - Nu te-ai dus în cealaltă jumătate a curții? întrebă Misa.
- Nu, răspunse Katya, m-am dus doar la plajă.
- Plaja nu contează, am șoptit la Misa.
Apoi am decis să deschidem un cadou "Ou cu un dinozaur", apoi "Pumpkin". În ou a fost un dinozaur verde, iar în ou - un porc de porc de porc de culoare mlaștină într-un costum negru. În două testicule erau dulciuri și autocolante. Mamele noastre ne-au ajutat să deschidem surprize.
A fost seara. Am luat jucarii - masina Misha "Volkswagen", si eu formochki - si m-am dus sa joc in nisip. Katya și-a umplut buzunarele cu nisip și a sărat totul. Misha nu-i plăcea. A construit vulcani și a îngropat mașina în ele, pe care am eliberat-o de nisip. Ne-am certat încet. Apoi am fost invitați la cină în aer liber. Toate mânca macaroane, am mâncat brânză și umed "Dalmatian", apoi am băut suc cu bucăți de pere.
Am pus asteriscul în coșul pe care l-am adus cu mine. Misa mi-a vorbit despre curse. Apoi am dormit. Astfel sa încheiat prima zi de ședere pe mare.

Pe drumul spre plajă, am venit cu un nou joc cu Zvezdochka. Eram Dale, Katya era Chip, iar Zvezdochka era Zipper. Am aruncat prune necoapte în tufișuri, ca și în Tolstopuza.
Când am venit la plajă, Misha a mers prima dată în înot. Katya a început să transporte apă într-o gaură, pe care Misha a săpat-o. Aveam propria groapă, adâncă și îngustă, ca un tunel.
M-am înotat cu Zvezdochka, care ma învățat cum să înot. Marea a fost liniștită, am înotat într-un loc adânc și ne-am întors. Misa a spus că a văzut un păianjen, a mers de-a lungul țărmului și a fost fotografiat cu băieții.
- Ar fi frumos să faci și o fotografie cu Carlson ", i-am spus. Dar, din păcate, mamele noastre au părăsit camerele de luat vederi acasă, iar Carlson ne-a lăsat mai departe.
A fost ora prânzului și am mers în sala de mese. Oamenii nu erau foarte mulți. Ne spălam mâinile, ne-am așezat la o masă liberă, iar mamele noastre s-au aliniat. La cină am mâncat terci de hrișcă cu unt și am băut suc delicios de mere de cireș. Misha mănâncă borscht și bea același suc.
Acasă, Misa și prietenii lui au urcat pe balcon și am vrut să-i împușc cu un pistol de apă, dar pistolul nu a funcționat. Mama a cumpărat-o pe Misha "dinți de mestecat", asemănătoare cu cele reale. Apoi am început să aruncăm prune verzi în Tolstopuza, adică în tufișuri. După meci, smearit cu smântână, ne-am dus din nou la plajă. Tunelul nu sa terminat de data asta, pentru că îl făceam prea aproape de mare. Misha a prins în cele din urmă un păianjen și a făcut o poză cu el. Mama ma fotografiat în apropierea castelului de nisip și un om de păianjen a intrat în cadru. Această imagine a rămas în memoria mea.
De data asta n-am vrut să ies din apă, am înotat fără ochelari, mama mi-a spus "Ieși afară! Și am ținut înot și înot, jucând salvatorii Chip și Dale. Am fost în acest joc Gadget și am sărit, ținând mâinile cu bara de balon pe coardă, împingându-l departe de el cu mâinile, am zburat și imediat am căzut, ridicând nori de pulverizare.
În cele din urmă, ne-am dus acasă.
Seara, a fost tăiat un turtă dulce Tula și, după ce a tratat-o ​​pe unchiul Sasha, a mâncat-o. Apoi am citit revista și am început să împachetăm. Asteriscul era deja în coșul său la vremea aceea.

L-am dus pe Misa și pe Katya într-un loc retras și am spus:
- Am avut un vis minunat astăzi. Ca și cum am naviga într-un airship și am văzut. Norul verde! Și în acel moment am zburat pe corabie.
- Un vis interesant ", a spus Katya.
- Și ne poate întâmpla asta? întrebă Misa.
- Poate, am răspuns eu. În acest moment am fost invitați să luăm micul dejun.
La jumătatea distanței de plajă, Zvyozdochka era obosită și am luat-o în brațe. Pe plajă, am anunțat o competiție pentru cel mai adânc tunel din nisip. Am început să săpăm în același timp. Am săpat și m-am întrebat: ce tunel mare se dovedește, putem să ne potrivim cu toții - M-am gândit, că imediat lângă mine erau Misa și Katya.
La dreapta a condus un coridor îngust, în stânga era o ușă. Când am intrat în tunel, ușa a fost închisă. Pe pereții de pe pereți atârnă portretele personajelor de desene animate. Mi-am strâns urechea la una din ușă și am auzit sunetul valurilor. "Este probabil o lagună de sirene", am crezut. Pe ultima ușă erau atârnate fotografii ale mușchetarilor. În spatele cuiva a venit la mine, m-am gândit că era Katya sau Misa și a deschis poarta ușoară. În spatele ei, D'Artagnan sa urcat pe cal, iar ceilalți mușchetari s-au așezat într-un colț într-un colț.
- Oh, - a spus D'Artagnan, - cine este aici?
- Prietenii tăi, răspunse Misa, nu-ți fie frică de noi. Dintr-o dată se auzi un sunet al mării și toți muschetarii erau lângă noi. A venit apa.
- Urmează-mă! Am strigat și am deschis ușa în camera mea. Mușchetarii s-au repezit de partea ei. Apoi am închis ușa. Înainte de noi era țărmul, aici era o barcă goală. Ne-am urcat repede și am plecat de pe țărm pentru a ieși de aici. Cerul sa întunecat, norii din el au devenit. verde. Valurile se înălțau ca niște munți, barca se zgâlțâie. Athos a ajuns la marginea sa și a străpuns accidental fundul cu o sabie. Barca a început să se umple cu apă. Am fost pe valuri. Este bine ca toți să înoate. Curând am simțit solul sub picioarele noastre. Cu greu am ajuns la mal. Numai Athos rănit a rămas în apă, a fost atât de obosit încât nu putea înota. Am sărit din nou în apă, mi-am luat mâna și am înotat înapoi. Pe mal, pe lângă mușchetari, Misha și Katya, colegul meu, Anya, stătea în picioare.
- Cum ai ajuns aici? Am întrebat.
- Așa că te-am apropiat când ai deschis ușa muschetarilor.
- Uite, - a spus Misa, - eo navă care zboară.
Lângă pădure de pe latura ei se afla o navă în care muschetarii și-au urcat. Era ușor să operezi nava. Am zburat, fără să știm unde se îndreaptă.
Athos brusc, după o înclinare ascuțită, aproape căzut peste bord, dar l-am ținut înapoi.
- Mulțumesc! a spus Athos.
- Deloc ", am răspuns, privind în perspectivă.
- Pentru a determina unde mergem, cineva trebuie să coboare și să zboare în spatele navei pe o funie ", a spus D'Artagnan. - Dar nu pot, capul meu se rotește.
Porthos tăcea, fiindcă era bolnav. Athos a devenit chiar palid.
- Și eu pot, am spus, coborât pe frânghie peste bord și a zburat în spatele navei. Curând am văzut insula.
- Pământul! Pământul! Am strigat la vocile entuziaste ale prietenilor mei. Am coborât pe insula locuită, unde trăiau doar fete. Au fost foarte surprinși de nava noastră. I-am explicat că suntem salvați de inundații.
Am fost dusi la salon. Anya și Zvezdochka au gătit mâncare, fetele și oaspeții lor de aer s-au așezat la masă.
- Ce este, Masha? - L-am întrebat pe o fată pe cealaltă.
- Supă sau altceva?
- Aceasta este supa-harcho, răspunse Masha.
Toată lumea îi plăcea mâncarea, chiar și mușchetarii.
- E timpul să ne întoarcem acasă ", am spus.
Ne-am întors la locul anterior, dar nava nu a fost în loc.
- Cum ajungem acasă? - Athos a fost supărat. - Mă pot îneca.
- Nu vă faceți griji, - a spus Masha, - avem multe bărci. Vă vom da unul.
Am urcat cu barca, muschetarii au luat vâslele, iar insula ospitalieră a dispărut curând din vedere.
În sfârșit, pământul a apărut. Am plecat la țărm unde a început călătoria noastră. Ne-am luat la revedere muschetarilor și ne-am dus acasă, fiind de acord că nu vom spune nimic mamei noastre.
În timpul absenței noastre, nimeni pe plajă nu ne căuta, totuși toată lumea era încă la soare, înotă și juca volei.
- Vom merge acasă! a spus Misa mamei sale și a prins-o pe Katya. Asteriscul se așeză în brațele mele și se zgâlțâie.

În orașul Shkatulochka, pe strada Pugovichek, era un margele. Nu avea o casă mare: două corzi, o minge și un ac.
În fiecare dimineață, Businka sa trezit cu speranța că cineva se va așeza împreună cu ea.
Și într-o zi, Perstenek a apărut în oraș.
Într-o zi, Businka a ieșit la o plimbare și a văzut-o pe vecin. Vroia să-l cunoască. Sa dovedit că și el a visat despre asta. Așa că s-au întâlnit și de multe ori au mers împreună.
Odată ce Perstenek ia spus lui Businka o poveste tristă că avea o mărgele surori, dar ea a fost pierdută. Imaginați-vă surpriza când Businka a spus despre casa pe care a trăit-o înainte și că are un frate.
Perstenek a început să ghicească ceva. - Care era numele lui?
- Perstenek, răspunse Businka.
"Înțeleg: suntem frate și soră!"