Recenzii • Matricea

Da, înfundat, popcorn sărat, dar afectiv, mi-a plăcut foarte mult. Nu mergeți aici)))

nu este scris corect, îmi pare rău, era necesar să se scrie Popcorn - sărat, și un teatru de film toate la fel, oameni minunat mici, mai mult și nu trebuie să, așa că nu merg aici))))))

Ne-a plăcut foarte mult, am mers toată familia pe un desen animat în 3d. Pur și simplu super! Acest efect pe care nu l-am întâlnit încă în cinematografele noastre! Și acum o să mergem!

bufet ca un bar ce este un pub sau un cinematograf?

Cinema în sine nu este rău, dar personalul este foarte nepoliticos, a stricat întreaga dispoziție încă de la început.

Întotdeauna am mers la cinema cu plăcere, fără a acorda atenție neajunsurilor! Dar astăzi au fost doar șocați de atitudinea nepolitică a personalului. Am sosit în avans și am cumpărat bilete pentru desene animate (3D), pentru trei copii! Unu 13 ani. încă 9 ani. iar al treilea 8 se efectuează în 2 luni! Cele mai interesante. că mai devreme a avut loc o conversație cu supraveghetorii și, cu permisiunea lor, copiii au mers la cinema. Dar astăzi controlorul nu le-a lăsat în hol, l-am sunat pe administrator, nu se potrivea mult timp. și apoi nu a putut decide nimic, dar casierul a declarat. că banii nu se vor întoarce, tk. sesiunea este deja activată. Ca urmare, după o lungă luptă și scandal, directorul acestei instituții a fost chemat, la așteptat, după ce a sosit, am fost returnat costul a trei bilete! Dar starea de spirit pentru noi și pentru copii a fost stricată! Nu vom mai merge la acest cinematograf. Și nu sfătuiesc pe nimeni. Poate că este vorba de un ban în plus, ni se oferă. cumpărați un alt bilet și mergeți cu copiii. Dar cineva nu are grijă să dea 600 de ruble sau 800 de ruble, dar eu am.

Regulile sunt reguli. Dacă nu doriți să le urmați - dreptate. Poți să faci ce vrei. Dar nu numai în CINEMA NOSTRU. Dacă nu v-am respectat aceste reguli - este posibil să aveți o bătaie de contrabandă cu o sticlă de vin de port ieftine lângă copilul dvs. la sesiune. O vrei? Aceste reguli nu au fost inventate de noi, ci suntem obligați să le respectăm.

PS: Analfabetismul este o ucidere.

Ei bine, nu știu cum te scapi de mine tot timpul când sunt cu prietenul meu mergem să alegem popcorn și apoi înghețată și nu Che

Ei bine, vedeți imediat că este normal, judecând după toate aceleași cunoștințe de bază despre ortografia limbii ruse.

Am vizitat cinematograful nu o dată. Într-o cafenea, rareori luați ceea ce aveți nevoie sau trebuie să se încheie sau să ia în considerare. Furnizorii au încheiat un caz cu clienții, angajați în mod constant în afacerile lor. Comunicarea cu clientul este construită într-o manieră pe care clientul ar trebui să o servească și să o servească clientului. Situația din cafenea nu este confortabilă, nu este plăcut să se odihnească acolo. În sălile de cinema scaunele sunt foarte confortabile, proiecția imaginii nu este mai bună decât în ​​alte cinematografe, sunetul nu este foarte de înaltă calitate, este doar tare. Mai aproape de sfârșitul sesiunii este înfundat și fierbinte, că în iarna aceea vara. Controlorul (unul sigur) este foarte arogant, privește în jos pe clienți, nu este jenat. Administratorul nu reușește să rezolve conflicte mici, nici măcar nu-și poate denumi numele (timid sau frică?). Singurul casier mereu politicos! După o altă seară rătăcită, această instituție nu participă. Din amintirile plăcute ale cinematografului este foarte frumos și așezat uniform în mormânt în toaletă. Răspunsul pozitiv este lăsat de cei care nu au avut dezacorduri cu personalul.

M: Da. După ce am citit aceste komenty pentru a vizita acest cinematograf, dorința a fost pierdută din cauza tăierii. chiar după ce se presupune. culegerea ")), dar brusc nu a fost curățată?

Pe site-ul rest22.ru în program a fost un desen animat pentru copii, după sosire am aflat că a fost anulată cu câteva zile în urmă.