Recenzii, recenzii - nunta performantă a unui figaro, teatru mare

"Nunta lui Mozart Mozart din Figaro" a fost pusă în scenă de faimosul maestru al hiturilor Evgeny Pisarev pe scena lui Bolshoi. Sa dovedit reconfortant si proaspat.

Nunta lui Figaro. Sursa: Damir Yusupov / Teatrul Bolshoi

În genul opera Pisarev funcționează pentru a doua oară (prima experiență de succes este "The Italian in Algiers" la Teatrul Muzical Stanislavsky și Nemirovich-Danchenko). Spre deosebire de mulți alți regizori dramatici, el simte cu exactitate muzica, folosește cu pricepere capabilitățile cântăreților, mise-en-scena se aranjează perfect și plictisitor. Vizionarea și ascultarea performanțelor sale este o plăcere. În "Nunta" merită separat să remarci frumosul Anna Aglatov în rolul artistei Suzanne și Juliei Mazurov în imaginea unui Cherubino pasionat. Ambii artiști cu plăcere aparent joacă o comedie, reușind să cânte virtuos. Orchestra sub conducerea lui William Lacy pare grozavă. Și totuși, principalul lucru, de dragul căruia merită să mergem la producție, este distracția. Înainte de noi este un exemplar de performanță-sărbătoare.

Plansa micului Pisarev suferind în anii 1960. selectarea, în propriile sale cuvinte, o imagine în estetica filmului european, deoarece „Umbrele Cherbourg“ Jacques Demy. muzica lui Mozart răpitor sunat în peisajul vesel (pe scena unei case de lux cu două etaje în secțiunea). Heroinele îmbrăcate în haine elegante. Cherubino a luat chitara electrica si a crescut perciunilor de Elvis Presley, cuplul Figaro și Suzanne sa așezat în retrokabriolet visiniu. În plus, în timpul acțiunii, puteți vedea modul în care Don Basilio ia spălătură, contesă fumează trabucuri, și contele Almaviva este flirtezi cu secretare (în joc, se pare, nu este doar un om bogat, dar, de asemenea, un politician).

În această interpretare, natura comică a operei lui Mozart a devenit mai evidentă: nici o suferință și răsucirea mâinilor, toată lumea se iubește, se schimbă cu ușurință și fără remușcări și crede într-un sfârșit fericit. Apropo, sfârșitul fericit în această "nuntă" este remarcabil - cu rochii uimitoare, confetti colorați, biscuiți și spray de șampanie în toate direcțiile. Dolce vita așa cum este.