Mireasa la comanda, filme, recenzii

Deci, puteți să stricați multe.

(Respinsă: motiv: copiat de pe un alt site)

Dacă pentru a rezuma cu alte cuvinte, atunci filmul este foarte bun. Un scenariu interesant, necheltuit. Serghei Chonișvili a jucat perfect rolul principal, destul de convingător. Și pe lîngă el erau și actori destul de buni, chiar și în roluri episodice, cel puțin uneori.

Cu ocazia momentelor negative, se părea că, în mod regulat, complotul se întorcea și era umed și prost conceput. Același lucru se poate spune despre aproape toate imaginile. Destul de o mulțime de personaje episodice face absolut nu este clar de ce ar trebui să fie introdusă în film, așa cum au fost, pentru cureaua de distribuție, iar acestea nu sunt necesare deloc, absolut nici un scenariu bun. Un sfârșit de film a fost destul de prost lubrifiat: nici o linie de poveste nu a fost finalizată, este foarte ușor de spațiu aerian podvisli. Da, și se blochează în mijloc, motiv pentru care privitorul este aproape imposibil să-și dea seama ce ar putea fi mai departe. Desigur, în viață, mulți oameni uneori nu știu ce se va sfârși, dar în opinia mea bățul este îndoit. Cu alte cuvinte: au început pentru sănătate, dar au ajuns să se odihnească. Script-ul de la început a fost într-adevăr excelent, scriitorii vor construi lângă el și de a construi, ei, de asemenea, într-un fel a durat până la mijlocul, și în dreapta după aceea plictisit, turnat, și a început churning nonsens, fără inspirație, și orice fel de rușine.

Un cuvânt separat pe care îl voi spune despre muzică: muzica din bandă este destul de memorabilă, deoarece sună cu constanță persistentă aproape la fiecare 10 minute. Apoi, o piesă, apoi o alta. Da, sunt doar 2. Și unul altul nu este mult mai bine, da. Gustul pop, mare și nemilos. Practic, da, suna din loc. Este deja clar că nu mi-a plăcut?

Aici, o dată în acest fel sa dovedit că a fost scrisă o mulțime de negativitate. Este foarte ușor să arătați minusurile la deget, dar este mult mai dificil să explicați de ce filmul a făcut apel. Nu există motive reale, ci doar foarte ușor, se relaxează. și, în unele locuri, îndepărtează. Un Chonișvili deține un joc excelent care se trage pe sine două treimi din film. Restul este completat de un script suficient de răsucite. Nu este o capodoperă, probabil, dar într-o seară ploioasă coboară.

ps. Este interesant de remarcat, persoana care a scris CV-ul pentru film, 1/2 avansat. Cel mai probabil nu arăta absolut nimic mai mult decât remorca.