Starea vameșului este ușor de deplasat cu bagajele în metrou

Cea mai scurtă și cea mai economică opțiune este metroul. 26 ruble pentru călătoria "One" și 22 de minute pe drum. Frumusețe! Foto: Mikhail FROLOV true_kpru fotograff3

M-am adunat într-o vacanță mult așteptată - pe mare. Am decis să merg cu trenul. Acum mă gândesc cum să ajung la stație. Taxiul este scump: de la stația Otradnoye la Kazan se vor elibera circa 500 de ruble. La transferurile cu transferuri este mai ieftin - 70 ruble, dar lung - mai mult de o oră. Cea mai scurtă și cea mai economică opțiune este metroul. 26 ruble pentru călătoria "One" și 22 de minute pe drum. Frumusețe! Dar cum voi fi transportat de aceste transporturi cu o valiză grea?

- În metrou cu mult timp în urmă au fost instalate rampă, - colegii mei m-au asigurat. - Dacă doriți, verificați în avans și, în același timp, scrieți materialul.

De dragul experimentului am luat un valiză goală și am plecat de la casă la stația din Kazan. Prima surpriză mă aștepta la intrarea în stația "Otradnoe". Scara trecerii subterane nu este echipată cu o rampă și trei zboruri aveam să port un geamantan în mâini, împingând genunchiul meu. În hol există o altă scară. Adevărat, cu rampa. Dar am fost fericit devreme. Roțile nu au căzut în lamele. Am încercat să-mi trag bagajele, e inutil. Mai bine în mâinile tragerii.

Am ajuns la stația de metrou "Mendeleyevskaya" - trecerea la "Novoslobodskaya". Apoi am avut noroc - a existat o creștere escaladată. Trebuia să mergem pe scări.

- Hai să ajutăm - o persoană bună sa oferit voluntar să o ajute. Luă o valiză goală și mă privi surprins.

- Da, spun, e gol! Experimentez.

Tipul a dat din cap în tăcere și mi-a pus rapid încărcătura pe trepte.

fb vk g gp ok ml wp

Efectuați o rampă universală potrivită pentru toate tipurile de boghiuri, valize și scaune cu rotile este puțin probabil să funcționeze. Foto: Mikhail FROLOV true_kpru fotograff3

Pe "Komsomolskaya" - scări solide și pasaje. Rampele metalice, în mod clar, nu sunt proiectate pentru că cineva se va rostogoli pe valize. Nu ridicați roțile în lamele, chiar dacă sunteți într-un tort plat.

Bunătatea celorlalți ma salvat. Omul opt sa grăbit unul câte unul să mă ajute în tranziții. Nu a fost încă experimentat în Moscova simpatic!

Trebuie să sperăm că aceiași semeni se vor întâlni pe drum când mă duc de fapt într-un valiziu greu în metrou.

- Suma Bagajul masuratorilor a căror lungime, lățime și înălțime în intervalul de la 121 cm la 150 cm obiecte lungi, a căror lungime de la 151 cm la 220 cm, plătite separat pentru fiecare scaun. Numărul de bagaje permise pentru transport nu trebuie să depășească două locuri pe pasager.

- Utilizați pentru transportul de bagaje cu roți (cu excepția bagajelor, pungi de cumpărături - cărucioare, dimensiuni care, împreună cu bagajele nu depășesc suma măsurării lungimii, lățimea și înălțimea de 150 cm).

fb vk g gp ok ml wp

Hardware-ul va fi înlocuit cu granit

- Pentru a face o rampă universală potrivită pentru toate tipurile de boghiuri, valize și scaune cu rotile este puțin probabil să funcționeze. Dacă este posibil, încercați să acoperiți majoritatea dimensiunilor tipice. Lățimea rampei ar trebui să fie încă cel puțin un metru, - a raportat mai devreme în metrou.

Asistentul pentru apeluri

De mai mulți ani, metroul din Moscova oferă Centrul pentru mobilitatea pasagerilor.

În zadar, Alice a fost atât de chinuită. Probabil că ea și mulți alți pasageri nu știu că în astfel de cazuri este posibil să se apeleze la asistenți. De regulă, acești angajați sunt îmbrăcați în veste închise în galben-roșu. Ei ajută persoanele vârstnice, persoanele cu dizabilități, mamele cu copii mici să treacă prin turnicheți, scări, scări rulante și platforme. Serviciul este gratuit, dar trebuie să comandați asistenții în avans, în trei ore. Într-un caz extrem, dacă e ceva urgent, atunci pentru o oră.

Pentru a face acest lucru, apelați biroul de expediere - (495) 622-73-41 (numai în zilele săptămânii) sau trimiteți o cerere prin e-mail printr-un formular special pe site-ul metroului.

În cerere, puteți conveni imediat asupra unui loc de întâlnire la stație. Sprijinirea lucrărilor în metrou zilnic de la 8.30 la 19.30. Apropo, ajutorul poate fi oferit fără o solicitare prealabilă. Principalul lucru este că, în acest moment, angajatul nu era ocupat. Asistenții sunt în permanență în serviciu la 87 de stații de metrou (lista completă).

Experimentul "KP": în metrou cu valiza Corespondentul nostru încerca să afle dacă este dificil să călătorești în metrou cu o valiză. Mikhail FROLOV