Recenzii de filme - "surogates"

Recenzii de film >>

În viitorul apropiat, există roboți care înlocuiesc oamenii reali. Oamenii devin ei înșiși operatori și își gestionează copiile ideale la distanță. Criminalitatea se apropie aproape de "nimic", iar întregul pericol vine de la dreaduri - oameni reali care au abandonat mașinile și trăiesc în izolare. Unul dintre dreadlocks cu ajutorul celor mai noi arme ucide fiul creatorilor de surogate. Investigarea cazului este luată de polițistul cinstit Grier (Bruce Willis), referindu-se la surogați cu reținere, dar, totuși, folosind această invenție. Cercetarea lui încet duce la militare și soarta omenirii este din nou în joc.

Imaginea lui Jonathan Mostow, ca și cum a renunțat la "Blade Runner" și "Matrix", este în același timp cea mai asemănătoare cu cea recentă "Eu, robotul" lui Alex Proyas. În centru este un cinstit și, în felul său, un polițist destul de dur, care se teme că aliații săi sunt aproape mai mult decât la început mult mai periculoase dreadlocks. Cine este dușmanul adevărat - este clar, în principiu, imediat - uită-te doar la surrogatul Willis, păros și ca și Ken. Cu "eu, robotul" "Surrogates" se unește și interpretatorul rolului creatorului, care a regretat fapta - James Cromwell. care, în ultimii zece ani, au reușit să depășească, se pare, toți oamenii de știință și cardinali. Ceea ce este destul de logic, având în vedere că filmele despre viitorul artificial în ultimii ani sunt mai degrabă asemănătoare cu parabolele, pline de sensuri pur religioase. Creatorul a făcut o greșeală - și cumva o greșeală cea mai înaltă instanță nu poate repara un om simplu, care, probabil, abuzul de alcool, dar, cu toate acestea, în gaseste demodate sale toate răspunsurile. Progresul umanist este un păcat, indiferent cât de greu, mult mai mult decât o pereche de pahare sau o luptă cu un surogat nevinovat.

În ciuda eclectismului său, "Surrogatele" seamănă cel mai mult cu seria nereușită a "Futurama". Pathos și construit aproape pe baze opuse, imaginea din timp în timp se împarte într-o comedie cu o poveste bună pentru ea (comedia). Iată agentul adevărat chel Greer bătând un surogat stubby, aici este o inscripție în spiritul lui Charles Manson despre dreadlocks - și așa mai departe. În general, toate în spiritul seriei lui Matt Groening. Cine știe, din ce glume, este mai plăcută și veselă observarea dezvoltării complotului. Cine nu știe - vede un thriller fantastic și ușor de citit despre oameni care au uitat cine sunt cu adevărat. Același "jucător" uneori mai clar și, desigur, mai interesant.

Încântat în dogme, Mostow îndepărtează exact un astfel de film cu participarea lui Bruce Willis, care se așteaptă cel mai mult. Pentru eroul Willis, uciderea polițistului este încă cea mai teribilă dintre toate infracțiunile și devine chiar calm faptul că unul dintre actorii favoriți ai întregii generații este încă înlăturat într-un fel de prostii. Din fericire, acest gunoi este cel puțin puțin drăguț și familiar tuturor celor care au văzut cel puțin o dată un film despre roboți. Ei bine, faptul că intriga nu se dezvoltă, este cam ca și cum ar fi chiar bine. În același Proyas, nu se întâmplă de la an la an, și poate de aceea filmul său este revizuit din când în când. În "Surrogates" nu se bucură în special nimic, cu excepția părului lui Willis în prima jumătate a filmului. Dar pâine neagră păroasă este de ajuns, pentru a dedica o jumătate de oră de viață imaginii trecute.

Excelenta kinofantika, poate ceva secundar, dar, din pacate, fictiunea permanenta in film in general pe degete poate fi numita, cu atat mai ciudata cu o literatura fantastica, complexa si inteligenta. mai mult >>

Nu e rău, de fapt. Ideea de Rastafarian este disponibilă. Jah nu a murit # 33; Jah Rastafara-I Dramaturgie. (Liapov pile.And arata frumos :) Și nu de la Willis. Merită să vedeți cu copiii adolescenți. mai mult >>

Un film bun, care se potrivește perfect noțiunii de science fiction clasic. Problema este pusă real și implementarea la nivelul adecvat. Este o plăcere să te uiți. Dacă cineva se află pe consumatorul lor copil. mai mult >>

cum ar fi raționamentul rău intenționat "UNSATISFACTORY" din "Pulp Fiction" despre cel pierdut-pastor-neprihănit, acest concept de scenariu se încadrează în cel hemanitar-democratic. mai mult >>

Numărul total de postări: 0

Citiți restul mesajului și lăsați-vă aici aici >>