Odihnă independentă cu copiii din Bavaria

Harta hotelului din München pentru datele dvs.

și începeți să urmăriți bilete ieftine în avans - asta este chiar acum! Sau să vă abonați și să obțineți oferte pe rutele alese la oficiul poștal.

Vreau să împărtășesc prima noastră călătorie de neuitat în Europa. Am călătorit cu copii de 8 și 1,5 ani. Și poate pentru cineva această informație va părea deosebit de utilă.

Vacanțe în Bavaria cu copii. Muzeul Zoo din München

În aceeași zi, am stat pe internet, pentru a dezvolta un plan, un traseu, totul a fost pentru noi pentru prima dată, pentru a rezerva un hotel, pentru a cumpăra bilete pentru un avion și a obține o viză. În multe privințe, site-ul meu "La Europa" ma ajutat. Mulțumesc foarte mult.

Viza în Germania pentru noi pașapoarte

În mod ciudat, dificultățile nu au apărut, în ciuda pașapoartelor noastre curate. Am examinat cu atenție procesul de aplicare prin intermediul aplicației Visa Center în Germania, la Moscova, la Shabalovke și a adunat documentele necesare: pașaport (soțul meu, fiice), copii ale certificatelor de naștere și original, o copie a certificatului de căsătorie și exemplarul original al certificatului de proprietate și original, copii ale pașapoartelor rusești pentru rezervare hoteluri din Munchen, bilete de avion electronice acolo - spate, de asigurare, certificate de angajare, certificate de conturi bancare și scrisoare de sponsorizare pentru copii. M-am înscris la o întâlnire și am ajuns la ora stabilită pentru a lua documentele.

Vacanțe în Bavaria cu copii. Lacurile din Bavaria

Am primit vize în cinci zile, în zilele călătoriei, dar nu mai aveam nevoie de vize.

Drumul spre Bavaria din Tatarstan

Am fost foarte interesant. De la Tatarstan la Moscova cu trenul, și de acolo cu avionul de către Aeroflot spre München din Sheremetyevo. Este ca serviciul la bord, mâncarea gustoasă, iar copiii au prezentat kituri ca un cadou (sac, dar în interiorul jocului, creioane, colorat nepretențios), cel mai mare a fost în extaz. Cel mai tânăr a dormit întregul zbor atât acolo, cât și înapoi.

La aeroportul Sheremetyevo. Călătorește în Bavaria cu copii

La ora locală 16-40 am fost la aeroportul din München. Ei au trecut repede controlul pașapoartelor, au primit bagaje și un cărucior și au mers la aeroport. Găsit rapid trenul, iar la S8 sa dus la München în sine.

Cazare în München

Am locuit în hotelul Dolomit. lângă gara principală din München. Cel mai important lucru pe care l-am condus în alegerea ei a fost locația ei. Am călătorit foarte mult și a fost foarte convenabil să ne întoarcem la hotel imediat după ce am venit dintr-o altă călătorie prin Germania.

Gara din Bavaria

A rezervat hotelul prin booking.com. Numărul a depășit toate așteptările, ne-am rezervat dubla confortul din camere, în timp ce copiii sub termenii de ședere gratuit în pat cu noi și în pat de copil, dar am luat o cameră triplă cu un pat și o canapea în afacere. Foarte spațioasă și cu cabină de duș.

Program cultural în Bavaria

În prima zi am fost obosiți de drum, ne-am plimbat puțin, am găsit un magazin alimentar și ne-am odihnit. A doua zi a mers la Nuremberg. Au luat biletul bavarez, au luat trenul și aproape două ore mai târziu.

Prânz la restaurantul din München

Vreau să menționez că nu am reușit să realizăm programul de călătorie pe care l-am făcut acasă folosind site-ul bahn.de, cu excepția cazului în care numărul platformei sa schimbat, dar nu a fost înfricoșător. Partea veche a orașului Nürnberg este înconjurată de un zid și sa dovedit a fi mult mai mică decât ne-am fi așteptat.

Când am mers pe jos, am mers la un restaurant. Au comandat prânzul și au fost surprinși de dimensiunile porțiilor. Nu am mai ordonat separat, mai ales o porțiune din al doilea, unul din primii și acest lucru a fost suficient pentru cei patru. Apoi am mers mult timp în oraș. Oraș uimitor.

Grădina zoologică și centrul orașului München

Gradina zoologica din München, am mers acolo aproximativ cinci ore si nu am vrut sa plecam. Nici măcar nu știu ce fotografii să aleagă în raport, toate uluitoare! Apoi am mers în centru.

Odihnă independentă cu copiii din Bavaria

O plimbare prin grădina zoologică din Munchen cu copii

Aici nu ne-a plăcut foarte mult, pentru că era aglomerat, copiii nu aveau unde să alerge și nu ne place foarte mult asemenea locuri.

Füssen, Schwangau, Augsburg, Berchtesgaden

Ziua a 4-a. Fussen. Programul nostru a fost planificat în așa fel încât în ​​două ore fără transplanturi să fim în Fussen. Mai multe castele au fost scuturate de natură și de lac. După Schwangau am mers pe jos la Füssen, am fost expuși la ploaie, dar nu am fost supărați.

În Bavaria întreaga familie

Ziua cinci. Nu este nimic de spus. A plouat toată ziua. Și am mers la cumpărături în Augsburg. A cumpărat o grămadă de haine pentru copii, foarte frumoasă și ieftină este în Bavaria. A cumpărat un set de pat pentru părinți.

Bavariei. O excursie la Lacul Chiemsee cu copii

A șasea zi. Aici am decis să călătorim pe cea mai lungă și mai aventuroasă călătorie. Faptul că ne-am planificat în Nymphenburg, dar frumusețea Schwangau și Chiemsee, astfel ne-a impresionat încât am ajuns imediat în Internet și planifica ruta și dimineața la ora 7 deja concurat în Berchtesgaden cu schimbare. Timpul nu a fost ales din întâmplare, pentru că era o zi liberă și biletul bavarez era operat dimineața. Nu au regretat niciodată că au mers acolo aproape trei ore.

Pe Lacurile Bavareze din Tatarstan întreaga familie

Pe lacul Königssee am mers cu tramvaiul la biserica Sf. Bartolomeu și apoi la Salet. Acasă ne-am întors foarte obosit, dar mulțumit! A șaptea zi. Am vizitat oceanariumul, parcul olimpic, am luat lucrurile de la hotel și am mers la aeroport.

Am urmărit în prealabil schimbările climatice din Bavaria și am luat lucruri calde cu noi, dar cu neacordarea în primele zile a rămas înghețată. La început a fost de 15 grade, apoi un pic curățat și încălzit. Din Moscova am plecat la +30 de grade, iar în Bavaria am așteptat 15 ani. În Nuremberg am fost înghețați.

Odihnă independentă cu copiii din Bavaria

Fata cea mai mare mi-a luat jacheta și am intrat în sacoul soțului meu. Cel mai bun dintre toate a fost cel mai mic, desigur, am luat-o mai mult decât toate hainele (ea este mică).

Dorințe și recomandări pentru călătorii cu copii

1. Cea mai dificilă hrană pentru copii. Singura cale în afară, după părerea mea, este aceea de a rezerva toate apartamentele și de a vă găti cel puțin seara. Cu toate acestea, ne confruntăm cu faptul că, în multe cafenele din suburbii nu au un meniu în limba engleză, iar vasul a trebuit să aleagă la întâmplare un cuvânt familiar sau să explice chelnerului.
  2. Prețurile în magazinele de băcănie din Bavaria sunt diferite, există supermarket-uri ieftine, de exemplu Netto, unde prețurile, în opinia mea, nu diferă de ale noastre, decât în ​​echivalentul în euro.
  3. Biletele în tren sunt verificate în mod regulat, este mai bine să păstrați biletul la îndemână. Cel mai interesant lucru din metrou nu am verificat niciodată biletele.
  4. Cu un cărucior puteți călători aproape oriunde, peste tot există scări rulante, iar dacă nu, germanii binevoitori încearcă să smulgă din mâinile PRAM și ridicați scara, asa ca am fost de mai multe ori, atunci când soțul ei nu era acolo.
  5. Trenuri extrem de confortabile, există locuri speciale pentru scaune cu rotile, toalete automate.
  6. În multe orașe există numeroase toalete publice, care sunt convenabile pentru copii.
  7. Călătorii pentru prima dată - cumpărați bilete la avion cât mai curând posibil, astfel încât să puteți salva, dacă ghiciți vânzările, pe care le vom face data viitoare.
  8. În general, vreau să spun cine se deplasează pentru prima dată, contactați [email protected], dacă pot, vă voi ajuta orice informație.

Mai multe pe această temă Am plecat

Valeria, mulțumesc pentru povestea interesantă! Voiam să vă întreb despre călătoria spre Lacul Kenigssee, așa cum ați ajuns. Am înțeles în tren cu un transfer, m-am uitat la site-ul bahn.de acolo timpul între trenuri este foarte mic, mi-e teamă să mă confuze la gară, tk. planificăm prima călătorie independentă!