Partea 2. Insula Skye

Pentru toți, insula Skye a fost, probabil, punctul culminant al întregii călătorii. Judeca pentru tine: o insula montana din extremitatea nord-vest a Marii Britanii, situata in Arhipelagul Hibridului Interimar, cu o populatie de numai 10.000 de locuitori care vorbesc gaelica si sunt descendenti directi ai vikingilor scandinavi!

Seara am ajuns în final la capitala insulei Skye - orașul Portree. Orașul mic este mic, populația este de numai 2500 de locuitori, dar 100% autentică. Numai un bar cu fructe de mare la marginea mării a ceea ce costă. Fără îndoială aș fi petrecut cel puțin o vară aici!

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

A fost în Portree că am fost destul de norocoși să rămânem în minunatul hotel minunat, condus de cea mai minunată bunică. Un alt +100 la loc. Trebuie sa faca! Vă recomandăm ca toată lumea să petreacă cel puțin două zile aici. Imersia în seninătate este garantată! Despre gemul delicios, în general, păstrez liniștit :)

Insula este destul de mare (mai mult de 60 de kilometri lungime) și literalmente umplută cu frumusețea fantastică a Atlanticului de Nord!

Așa cum am spus mai devreme, m-am dus la această călătorie absolut nepregătită și când am văzut această inscripție într-un limbaj incomprehensibil, literalmente am căzut într-o stupoare. Sa dovedit că limba galică este cea de-a doua limbă oficială a insulei la un nivel cu engleza.

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

În această zi, am făcut numărul maxim de opriri pe kilometru.

Cascada direct în mare. În spatele stâncii lui Kilt Rock!

Un pic am văzut locuri atît de strălucitoare și puternice, dar trebuia să trec la munți!

Rocks Kuirang (Quiraing) - principalele atracții naturale ale insulei Skye și suntem chiar de planificare o mică de două ore pentru drumeții, dar lăsând mașina ne-am stabilit pe cale amiabilă la un drept picnic pe gazon verde, iar când a fost zasobiralis drumeții ploaie zakrapal. Ei bine, atunci nu-i soarta!

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

Quiraing, un loc, desigur, foarte puternic! Rămâne de vechi vulcani, îndreptându-se spre pârtiile lor stâncoase direct pentru a întâlni vânturile feroce din nordul Atlanticului!

Pe un drum de munte îngust, am coborât pe coasta de vest a insulei. Locul frumos Uig ca pe palma! Când călătoresc prin astfel de locuri, întotdeauna mă gândesc la același lucru. Ce se va întâmpla dacă o persoană care sa născut și a trăit jumătate din viața sa într-o asemenea frumusețe a fost mutată în orașele noastre?

În general, există mai multe frumusețe pentru această zi, dar planul este un plan și ne-am oprit la un alt loc popular numit "Fairy Glen" (Fairy Glen). Au urcat funicule și bulgări distractive, găsite (străvechi?) Piatră gizmos și fotografiat cele mai frumoase oi din lume!

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

Seara am mers pe lângă Portree. Mai întâi de toate, pe dig. Aici înțelegeți toate simțurile vieții pe mare!

A doua zi a șederii noastre pe insula Skye sa dovedit a fi un șoc! Traseul primului semestru al acestei zile: Portree - Castelul Dunvegan al clanului Maclade - Cape Neist Point - Podul Sky Bridge -

La începutul dimineții am mers din nou la Portree cu un iPhone. Mai multe șanse de a vedea orașul nu va fi!

Acest tip de vedere al golfului retras ne-a fost dezvăluit în fiecare dimineață!

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

Cu castelul Dunvegan (Castelul Dunvegan) din clanul MacLeod am fost ghinion - vărsat ca o găleată! Păcat! Apropo, acesta este cel mai vechi dintre castelele locuite din Scoția. Clanul MacLeod locuiește în acest loc de mai bine de 800 de ani.

În ciuda vremii nefavorabile, de-a lungul unui drum frumos de-a lungul golfurilor izolate și a satelor mici, ne-am mutat cu încăpățânare în nordul insulei. Aici am realizat că fraza "O casă pe plajă și propriul său golf privat" pentru un rezident al insulei Skye nu înseamnă nimic. Bay aici este de zece pentru fiecare rezident!

Iar oile, cred, o sută pentru un frate! Ele sunt peste tot, și sunt în mod clar mai numeroase decât oamenii.

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

Pentru a se distra cumva, oile de pe insula Skye chiar joaca fotbal!

Cape Nest Point (Punctul Neist) - cel mai vestic punct al insulei Skye, deschis la toate vânturile. Cum nu am vrut, nu am putut merge la Capul însuși. Uraganul forța vântul cu o ploaie înghețată turnată literal de pe picioare! Aceasta este marginea pământului. Element sălbatic nerestricționat.

Confruntat cu puterea naturii în această formă, începeți să arătați cu totul altfel la navigatorii și călătorii din vremurile trecute. Cum au supraviețuit în condiții atât de dure? Respectați-vă, călătorii din secolele trecute.

În Scoția cu mașina, partea 2 a insulei Skye

Am lăsat insula cu un sentiment de datorie de călătorie împlinită!