Lacul Constance, Lindau, Rhine Falls și Meersburg - o bulevard romantic din München

Despre mersul pe jos și de la München

110 km, 1 oră 30 min
Timpul petrecut pe cascada Rinului: 1 oră 30 minute
Rhine Falls-Meersburg:

Durata mersului: 1 zi

Ce să vedeți: Lacul Constance, Alpi, Lindau, Rhine Falls, Meersburg

Lacul Constanța (Bodensee)

Lacul Constance (Bodensee) este unul dintre cele mai unice locuri naturale din Europa Centrală. Fiind în Munchen. am făcut mici excursii la Lindau de mai multe ori, cel mai apropiat spa din Boden la capitala Bavariei. Dar a fost pentru prima dată să conduci în jurul lacului și să vizitați multe dintre atracțiile sale. Călătoria a făcut o astfel de impresie puternica pe care chiar se întreba: Are germanii au nevoie, austrieci și de călătorie elvețian în țările de peste mări, în cazul în care un astfel de miracol al naturii chiar sub nasul tău, nu doresc să se odihnească. Dar să vorbim despre totul în ordine.

Până când plimbarea a durat o zi întreagă, cam 12 ore: la ora 9 am plecat de la Munchen și undeva am ajuns la 9-10 dimineața. Dar a meritat! Principalul lucru este că vremea a fost norocoasă, în vreme rea, acest tur este mai bine să nu facă.

Lindau (Lindau)

La est de Lacul Constance, o mică parte aparține Bavariei. Doar aici este un mic oraș din Lindau. Înainte de el din Munchen 180 km, pe autostrada a mers mai mult de o oră și jumătate. Orașul principal este pe țărm, dar toate cele mai interesante sunt concentrate pe o insulă mică, unde puteți merge de pe țărm de pe pod. Am parcat acolo lângă stația principală. Dacă întreaga insulă este prezentată ca un cadran, atunci ne-am mutat din parcare în sens invers acelor de ceasornic de-a lungul cheiului spre port. Aproximativ 7 minute mai târziu, am fost în port. Atmosfera aici reamintește ceva despre Italia: hoteluri scumpe, cafenele cu vedere la port cu un far, în spatele lor un lac și dincolo de Alpi. Oamenii din această zi în port erau plini, mulți cu scopul de a se plimba pe lacul de pe barcă. Dacă există timp, o plimbare grozavă, vă recomand, de câteva ori în sosirile trecute s-au deplasat. Dar astăzi planurile erau diferite. Trebuie remarcat că întreaga insulă este o zonă pietonală imensă. Ei au intrat adânc în centrul trecutului vechiului Rathaus, vechile case pictate, turnuri, mici grădini publice și cafenele confortabile, într-una din care am avut o mușcătură. Ne-am așezat, relaxat și chiar am aruncat cu gîndul: de ce altundeva mergem undeva, când deja aici, pe această mică insulă frumoasă, totul e atât de răcoros. Planurile au planuri și ne-am mutat înapoi la parcare.

Următorul scop al călătoriei noastre a fost Rin Falls (Rheinfall) din orașul elvețian Schaffhausen (Schaffhausen). Din Lindau, puteți ajunge acolo în două moduri - pe partea elvețiană sau pe partea germană a lacului. Am ales germana - prin orașul Meersburg (Meersburg), apoi cu feribotul spre Constance (Constanța) și deja de acolo aproape de cascadă. De la Lindau la Meersburg pe hartă mai puțin de 50 km. Dar a fost aproape o oră, drumul trece prin numeroase orașe și sate, în jurul limitelor de 50, apoi de 30 km / h. Pe drum s-au numărat 6 sau 7 "blitz", deci în Germania ei numesc accelerații automate (cu camere). Deci, cine va merge, pe acest site mai îndeaproape, amenzi vin atunci foarte decent. A trecut și orașul Friedrichshafen, unde a născut contele Zeppelin și unde și-a produs dirijabilele legendare. Există chiar și un aeroport internațional, unde turiștii de schi ajung în timpul iernii, în stațiunile din vestul Tyrolului și din estul Elveției de aici. Meersburg în sine ne-am îndreptat și am ajuns imediat la port la feribot și am decis să amânăm mersul spre oraș pentru seară.

A trebuit să traversăm lacul spre orașul Konstanz de cealaltă parte. Cozile erau înfricoșate, feriboturile fugară deseori și, deși erau destule mașini, camioanele așteptase zece minute, nu mai mult. Feribotul a durat aproximativ douăzeci de minute, iar impresiile puternice au fost suficiente pentru o lungă perioadă de timp. Senzația că plutiți pe mare, apa din lac este aceeași albastră și chiar se agită pe valuri. Vederi uimitoare la pajiștile alpine din jur și la vârfurile munților. Relaxat în aceste momente, astfel încât oboseala din mile deja călătorise cumva de la sine.

Orașul Konstanz este situat chiar la granița cu Elveția. El are nu numai un nume frumos, el este foarte plin de el însuși. Adevărat, nu am găsit nici una dintre fețele noastre în ea, dar din toate casele burgheze arată semne de profunzime și, uneori, de bogăție. Aici nu am rămas mult timp și, având o gustare, am trecut mai departe de granița cu Elveția, în orașul Schaffhausen.

Căderile Rinului (Rheinfall) - cea mai mare cascadă din Europa

Cascada este la aproximativ 20 km de la Lacul Constance inferior în curbura Rinului. Am parcat la vârful castelului Laufen, parcarea aici este foarte decentă, proiectată pentru aproximativ 1000 de mașini, deci nu există nici o problemă cu locurile. Castelul în sine este mic și frumos, are un muzeu cu privire la istoria cascadei, dar acesta este pentru amator: de ce muzeul, atunci când puteți admira imediat acest fenomen magnific de natură? Am trecut prin pod și am coborât scările până la puntea de observare. Vederea de aici este uimitoare, nici măcar nu mă așteptam să văd o zână atât de puternică în centrul Europei. Înainte de Niagara poate și departe, dar această cascadă este impresionantă. Este posibil să nu fie foarte mare, dar are o lățime decentă în lățime. Tone de apă se grăbesc cu mare viteză, spărgând pe stânci și pe plaje, impresii de neuitat.

În plus față de platforma de vizionare pe care am stat, există încă una pe stâncă direct în apă, ambarcațiuni de agrement arunca în mod constant turiști acolo. Apa cu o astfel de forta este sparta pe aceasta stânca, care se pare ca se poate spala si tot ce este pe ea. Este clar că totul a fost mult timp calculat și de încredere, deși adrenalina o astfel de plimbare, probabil, adaugă. Suntem puțin obosiți de toate răsturnările și răsturnările zilei, așa că ne-am limitat la site-ul nostru. Și a mai rămas puțin timp, iar cina a fost planificată la Meersburg.

Meersburg (Meersburg) - un oraș fabulos pe malul lacului Constance

Micul oraș vechi german Meersburg este construit ca pe "proiectul standard": pe vârful muntelui se află o cetate, reședința domnitorilor medievali, iar mai jos sunt casele de locuințe ale cetățenilor. Însă, în Meersburg, această tipicitate se termină și frumusețea orașului este puțin egală în Germania. Am parcat la vârful cetății și apoi am coborât străzile orașului până la lac. În jurul vechilor case cu semiprețioare, cu acoperișuri de țiglă roșie, unii au păstrat zidurile moriilor de apă medievale. Toate casele sunt arhitectura foarte ciudate, frumos pictate și pictate, iar ferestrele și balcoanele sunt decorate literalmente cu o mare de flori. A fost uimitor faptul că totul a fost restaurat și într-o stare excelentă, însă nu este surprinzător pentru o regiune atât de bogată. Pentru iubitorii de muzee aici este un adevărat paradis, într-un mic oraș există mai mult de o duzină. Dar aș numi muzeul și întregul Meersburg.

Când a coborât la lac, era deja 7:00. Înainte de a ne-a fost o imagine romantică: promenada confortabilă, cu cafenele și restaurante, din care merge în sus pe deal vechi și pe de cealaltă parte a lacului la apusul soarelui aprins vârfuri ale Alpilor. Da, da, a fost atrasă de versuri, dar este cu adevărat frumoasă.

În acest program, programul nostru a fost terminat și a existat o călătorie de întors pe aceeași rută. Desigur, programul de excursii era destul de dens, dar merita. Pentru toți cei care nu au fost în aceste locuri, consiliul: căutați ocazia de a veni aici, nu veți regreta.